کمیته امداد گلستان ۵۰ هزار سری نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌کند

گرگان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: این نهاد حدود ۱۸ هزار دانش‌آموز تحت پوشش دارد اما با هدف رفع دغدغه دانش‌آموزان محروم با همکاری آموزش و پرورش ۵۰ هزار سری نوشت‌افزار بین واجدان شرایط توزیع خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا عیسی بابایی روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: بخشی از این بسته‌ها با کمک مردم و از طریق ۵۰ پایگاه ثابت و ۱۸ مرکز کمیته امداد در سطح استان تامین خواهد شد.

وی افزود: گفت: با همکاری آموزش و پرورش ۱۰۰ هزار پاکت بین دانش‌آموزان مدارس برخوردار توزیع خواهد شد که پیش‌بینی می‌شود از محل کمک دانش آموزان، ۱۵ هزار بسته نوشت‌افزار تهیه شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان ادامه داد: با توجه به تجربه ورود کارکنان دولت در ماه رمضان که دلنوشته آرزو را برای ۴۶۰ فرزند تحت پوشش را محقق کردیم، در جشن عاطفه‌های امسال هر اداره کل متناسب با ظرفیت منابع انسانی در این طرح مشارکت خواهد کرد.

بابایی خاطرنشان کرد: در این طرح برخی ادارات اعلام آمادگی کردند تا مدارس دارای دانش‌آموزان نیازمند به آنان معرفی و خود آنان بسته‌های مورد نظر را توزیع کنند.

مدیرکل کمیته امداد گلستان‌ گفت: همچنین براساس هماهنگی انجام شده بخشی از بسته‌ها نیز توسط اتاق اصناف تهیه خواهد شد.

بابایی اضافه کرد: مردم می‌توانند با کد دستوری #۰۱۷*۸۸۷۷* کمک‌های خود را برای تهیه نوشت افزار پرداخت کنند.

وی یادآور شد: هر بسته در نظر گرفته شده حدود سه میلیون ریال ارزش ریالی خواهد داشت.

وی افزود: با همکاری بخش‌های مختلف امسال ۲۶۰ نفر از فرزندان تحت پوشش که ترک تحصیل کرده بودند، به مدارس بازگشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha