۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۰۷
کد خبرنگار: 3099
کد خبر: 85234051
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یورش تازه شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی + فیلم

تهران- ایرنا- شهرک نشینان صهیونیست به رهبری «یهودا گلیک» عضو سابق کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی بار دیگر به مسجد مبارک الاقصی یورش برده و مناسک تلمودی برگزار کردند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، شهرک نشینان در سایه حمایت نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی امروز به مسجدالاقصی یورش برده و به بهانه اعیاد یهودی، مراسم تلمودی را در این مکان مقدس برگزار کردند.

شهرک نشینان صهیونیست تقریبا روزانه به سرکردگی و تحریک مقامات تندروی تل‌آویو به مسجدالاقصی یورش می برند و تلاش دارند که وضعیت این مکان مقدس را تغییر دهند.

صهیونیستها به هر شیوه ای به دنبال تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی به منظور اجرای طرح های شوم خود هستند.

در پاسخ به تعرض‌ها و جنایات رژیم صهیونیستی، گروه های مقاومت فلسطین نیز چندین بار شهرک های صهیونیست نشین اطراف مرز نوار غزه و شمال سرزمین اشغالی را با موشک هدف قرار داده‌اند و مبارزان فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی با صهیونیستها درگیر شده اند.

گروه‌های مبارز فلسطینی تاکید کرده‌اند که مسجدالاقصی خط قرمز آنها است و هرگونه تعرض به آن با پاسخ شدید مواجه خواهد شد.

خطیب مسجدالاقصی روز گذشته به دنبال یورش صهیونیست‌ها در راستای تقسیم زمانی و مکانی این مکان مقدس، در اظهاراتی نسبت به تحرکات شدید نظامیان رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی هشدار داد.

شیخ «عکرمه صبری» اظهار داشت:رژیم اشغالگر، شهر قدس و مسجد الاقصی را به یک پادگان نظامی تبدیل کرده است.

وی افزود: هدف از این اقدامات، یهودی سازی شهر و کنترل مسجد الاقصی با اعمال و اقدامات خودسرانه است.

خطیب مسجدالاقصی پیشتر نیز گفته بود که یورش و تعرض اشغالگران و شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی در اعیاد یهودی، برافروختن شعله جنگ دینی و تلاشی برای محقق کردن اهداف رژیم صهیونیستی به منظور تقسیم زمانی و مکانی این مکان مقدس است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha