نصیرزاده: هادی چوپان هم از IFBB پله‌های ترقی را طی کرد؛ جابری از انصرافش پشیمان است

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون پرورش اندام با اشاره به انصراف قهرمان بادی‌بیلدینگ ایران و آسیا از حضور در رقابت‌های جهانی IFBB، گفت: مهدی جابری پشیمان و به دنبال فرصتی برای بازگشت است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، مهدی نصیرزاده در جمع خبرنگاران با رد عدم حمایت از قهرمانان بدنسازی وحفظ آن‌ها، در خصوص انصراف مهدی جابری از تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی IFBB عنوان کرد: چندی پیش با جابری، اورال (قهرمان قهرمانان) ایران و آسیا در رشته بادی‌بیلدینگ، صحبت کردم و از انصرافش از رقابت‌های جهانی IFBB اظهار پشیمانی کرد. به او گفتم که اگر قهرمان مسترالمپیا هم بشوی، باز هم قهرمان جهان به حساب نمی‌آیی زیرا فقط زمانی که در مسابقاتی IFBB با پرچم ایران مسابقه بدهی و سرود ملی ایران نیز خوانده شود، قهرمان جهان هستی و او نیز این مسئله را پذیرفت.

وی ادامه داد: پس از این گفت‌وگو جابری از ما فرصت دوباره‌ای خواست تا با وجود شکستن رژیم قضایی مخصوص بدنسازی، در بازبینی تیم ملی حضور پیدا کند و بتواند خودش را به مسابقات برساند اما این مسئله دیگر در اختیار من نیست. این درخواست باید به صورت کتبی به ما داده شود و من هم به سازمان لیگ فدراسیون ارجاع دهم تا آن‌ها با توجه به اینکه وی مقام اورالی ایران و آسیا را کسب کرده است، تصمیم‌گیری کنند. جابری پشیمان است و می‌خواهد برگردد تا در مسابقات فجیره و آرنولدکلاسیک شرکت کند.

رئیس فدراسیون پرورش اندام با تاکید بر ارزش‌گذاری قهرمانان بدنسازی ایران، اظهار داشت: این ادعا که ما حمایتی نمی‌کنیم اکثرا به علت عدم آگاهی دوستان و ورزشکاران است. معمولا افراد هادی چوپان را مبنا قرار می‌دهند اما این مسئله را در نظر نمی‌گیرند که او نیز سال‌ها در همین فدراسیون قهرمان آسیا و جهان شده و پله‌های ترقی را از همین راه طی کرده است.

وی اضافه کرد: از هادی چوپان دعوت می‌کنم در مسابقات مستریونیورس مهمان ویژه ما باشد؛ آنگاه نشان می‌دهیم که مردم از چوپان بیشتر استقبال می‌کنند یا رونالدو!

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha