۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۲۰:۵۷
کد خبر: 85234257
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح تدقیق‌ تفصیلی باقرشهر در دستور کار قرار گرفت/ نوسازی رونق می گیرد

شهرری- ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهرستان ری با اشاره به تصویب طرح جامع باقرشهر در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور گفت: طرح تدقیق‌ تفصیلی باقرشهر باید در امتداد طرح جامع در دستور کار قرار گرفته و انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جعفر بندی شربیانی چهارشنبه به باقرشهر از توابع شهرستان ری رفت و پیگیر کار مردم برای رفع مشکلات آنها شد.

وی سپس در جمع خبرنگاران گفت: باقرشهر یکی از شهرهای بزرگ و مهم شهرستان ری و استان تهران بوده که میزبان نهاد و ارگان های زیادی است.

شربیانی افزود: یکی از مشکلات باقر شهر برغم جمعیت آن، نداشتن شورای اسلامی شهر بوده اما شهردار این شهر همفکری و ارتباط خوبی با اعضای شورای شهرستان ری دارد.

وی این را هم گفت: طرح تدقیق تفصیلی در امتداد طرح جامع باقرشهر که در شورای عالی معماری کشور تصویب شد، در دستور کار قرار دارد و به دنبال نوسازی بافت فرسوده خواهیم بود تا گره ای از مشکلات مردم این شهر باز کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: بحث بهبود و مناسب سازی معابر اصلی شهر باقرشهر را در جلسات با معاون وزیر راه و شهرسازی مدنظر قرار دادیم و شورای شهرستان ری به جد به دنبال این موضوع است.

شربیانی خاطرنشان کرد: همجواری شهرستان همواره گفته ایم که ری باید از ظرفیت های پایتخت متنفع شود؛ در ۲ سال گذشته هم از ظرفیت شهرداری تهران استفاده کردیم و می کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری یادآور شد: برای برخی پروژه ها در حوزه عمرانی و ترافیکی باقرشهر هم قصد داریم از ظرفیت های شهرداری تهران استفاده کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha