مظفری‌زاده: تراکتور سقف را رعایت کرده است/ استفاده از  VAR به تیم و داور آرامش می‌‎دهد

تهران- ایرنا- سرپرست تیم فوتبال تراکتور شنیده‌هایی که درباره عدم رعایت سقف قرارداد در این تیم به گوش می‌رسد، را رد کرد و گفت: از شکایت علیه خودمان استقبال می‌کنیم.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، سعید مظفری‌زاده پیش از آغاز دیدار این تیم با هوادار در هفته پنجم لیگ برتر، عنوان کرد: با تمرین و آمادگی کامل آماده این مسابقه شده‌ایم. پس از وقفه لیگ، بازی با هوادار برای ما اهمیت زیادی از نظر جایگاهمان در جدول دارد. امیدواریم یک روز خوب را پشت سربگذاریم و هر تیمی شایسته‌تر بود، برنده شود.

مظفری‌زاده درباره برگزاری مسابقه بدون تماشاگر هم تصریح کرد: جذابیت فوتبال به حضور هوادار است، امیدوارم مسئولان تدابیری داشته تا حضور هواداران در ورزشگاه‌ها فراهم شود.

وی درباره اینکه گفته می‌شود تراکتور هم سقف قرارداد را رعایت نکرده است، یادآور شد: کاملا شفاف در این باره عمل کرده‌ایم و از اقدام هر تیمی که فکر می‌کند حقی ضایع شده است، استقبال می‌کنیم. نسبت به عملکردمان اطمینان کامل داریم و امیدواریم قانونمداری سرلوحه همه تیم‌ها باشد. از اجرای قانون حمایت می‌کنیم.

سرپرست تیم فوتبال تراکتور درباره تاثیر وقفه لیگ در روند این تیم، اظهار داشت: چه کسی با تعطیلی و وقفه افتادن بین مسابقات موافق است؟ این وقفه‌ها به همه تیم‌ها ضربه می‌زند ولی از آن سمت هم این وقفه‌ها به خاطر تیم ملی است و ما هم تلاشمان را برای همکاری انجام می‌دهیم.

مظفری‌زاده درباره اینکه سرانجام سیستم کمک داور ویدئویی البته فقط برای لیگ قهرمانان آسیا وارد کشورمان شد، گفت: واقعا حیف است بازی‌ها بدون کمک داور ویدئویی برگزار شود. در گذشته تماشاگر اشتباه داور به عنوان یک اشتباه انسانی را قبول می‌کرد و با آن کنار می‌آمد اما امروز تماشاگر وقتی می‌بیند یک سیستم برای کاهش اشتباهات وجود دارد، انتظار دارد که فرصت استفاده از آن برای لیگ ایران هم فراهم شود.

وی افزود: در صورت مجهز شدن ورزشگاه‌های کشورمان به VAR، تیم‌ها آرامش بیشتری دارند و داور هم با دغدغه کمتری سوت می‌زند و تماشاگر هم می‌داند اگر اشتباهی صورت بگیرد، حق تیمش ضایع نمی‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha