۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۳۹
کد خبر: 85234427
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

مدافع بلندقامت سابق پیکان به تیم والیبال سپاهان پیوست

اصفهان- ایرنا- باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اعلام کرد: "محمدرضا حضوری" سابق پیکان با ثبت قرارداد به سپاهان پیوست تا این تیم اصفهانی را در فصل جدید لیگ دسته‌ اول مردان ایران همراهی کند.

به گزارش ایرنا، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان عصر چهارشنبه اعلام کرد: این مدافع بلندقامت که سابقه بازی در تیم‌های "پیکان تهران" و "ایرانشید چالوس" را دارد، با هدف حضور قدرتمند سپاهان اصفهان در لیگ دسته اول والیبال کشور با عقد قراردادی به مدت یک فصل به این تیم پیوسته است.

"محمدرضا حضوری" از مدافعان جوان و پرانگیزه شاغل در لیگ دسته اول ایران بوده و فصل گذشته با تیم رازین پلیمر موفق به کسب مقام سوم مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور شده است.

این مدافع بلندقامت با ۲۱۳ سانتی‌متر قد، بی‌شک می‌تواند سد محکمی در برابر حملات تیم‌های رقیب سپاهان در فصل جدید لیگ دسته‌اول باشد.

"محمدرضا حضوری" با نظر مستقیم "بالسا رادولوویچ"، پس از عقد قرارداد رسمی به سپاهان پیوسته و در کنار دیگر بازیکنان طلایی‌پوش، برای شروع مقتدرانه در لیگ آماده می‌شود.

صبح امروز نیز محمدعلی پیران ملی‌پوش باسابقه با عقد قرارداد به جمع طلایی پوشان پیوست.

به گزارش ایرنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته نُخست مردان ایران از روز جمعه ۳۱ شهریور جاری در در ۲ گروه مقدماتی آغاز می‌شود.

هفته نخست این رقابت‌ها با ۱۲ مسابقه در شهرهای سیرجان، کرمان، شهربابک، تهران(سه دیدار)، تبریز، قم، ماکو، ارومیه، آزادشهر و اصفهان پیگیری خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha