۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۳۶
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85234638
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هزار و ۵۵۰ دستگاه خودرو در بجنورد برای سرویس مدارس ساماندهی شد

بجنورد-ایرنا- مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد گفت: تاکنون یکهزار و ۵۵۰ دستگاه خودرو در شهر بجنورد به عنوان سرویس ساماندهی شده که بیشتر این خودروها سواری است.

حمیدرضا شافعی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این سازمان برای رفاه حال دانش آموزان جلسات مختلفی در آستانه سال تحصیلی جدید جهت برنامه ریزی مناسب برای سرویس مدارس برگزار کرده است.

وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده هشت شرکت برای جابه جایی دانش آموزان و سرویس مدارس مرکز استان خراسان شمالی انتخاب و به مدارس معرفی شدند.

شافعی ادامه داد: کارشناسان این سازمان مدارک رانندگان را بررسی کرده و در صورت تایید راننده به سازمان آموزش و پرورش جهت اختصاص سرویس مدارس معرفی می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد درباره نرخ سرویس مدارس، گفت: نرخ ها هنوز به صورت قطعی برای ناوگان مختلف اعلام نشده است.

بر اساس اعلام استانداری خراسان شمالی در نشست شورای همتای استان مقرر شد آژانس ویژه بانوان خدمات رسانی به جابه جایی دانش آموزان در ۱۱۰ مدرسه را پوشش دهد.

هزینه سرویس مدارس در شهر بجنورد مصوب شورای ترافیک و حمل و نقل استان، در شهر بجنورد چهار میلیون ریال، شهرک فرهنگیان و خداقلی چهار میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و در گلستان شهر پنج میلیون و ۲۰۰ هزار ریال تعیین شده است.

به گزارش ایرنا ۲ هزار و ۳۰۰ دستگاه تاکسی تلفنی و حدود ۸۰۰ تاکسی عمومی در سطح شهر بجنورد فعالیت دارند.

۱۸۹ هزار و ۸۳۶ دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه زیر نظر ۱۹ هزار نفر معلم تحصیل می کنند که از این تعداد ۱۰۸ هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی و مابقی متوسطه است.

۴۸ درصد دانش آموزان استان را دختران تشکیل می دهند و ۳۶ درصد دانش آموزان در مناطق روستایی مشغول به تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha