سه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و نوشت افزار بین نیازمندان خراسان‌شمالی توزیع شد

بجنورد- ایرنا- مسوول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: سه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و لوازم تحریر به مناسبت هفته دفاع مقدس بین نیازمندان این استان توزیع شد.

سرهنگ پاسدار مجتبی مداحی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این کمک هزینه شامل ۲ هزار بسته معیشتی و یکهزار و ۵۰۰ بسته نوشت افزار است که دراختیار خانواده های نیازمند قرار می گیرد.

وی افزود: ارزش هر بسته معیشتی هفت میلیون ریال و ارزش هر بسته نوشت افزار پنج میلیون ریال است.

مسوول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی تصریح کرد: هر بسته معیشتی شامل اقلام برنج، ماکارونی، روغن، رب گوجه فرنگی و چای است.

سرهنگ مداحی گفت: بسته های دانش آموزان نیز شامل کیف، دفتر، مداد، خودکار، مداد رنگی، جامدادی و سایر ملزومات دانش آموزی است.

وی ادامه داد: در امر کمک‌های مؤمنانه بخش‌های مختلف و خیرین زیادی شرکت داشته اند که در این راستا اقدامات شایسته و بزرگی در طی سال گذشته و امسال در دستور کار قرار گرفته و به سر انجام رسید.

وی عنوان کرد: این کمک‌های سپاه با مشارکت و کمک دستگاه‌های استان انجام می شود تا بتوانیم به این واسطه از نیازمندان جامعه دستگیری نمائیم.

مداحی بر محرومیت زدایی استان تاکید کرد و گفت: این راه را ادامه می‌دهیم تا باری از دوش قشر آسیب پذیر جامعه برداشته شود و با توجه به اینکه این بخش از جامعه به دلیل مشکلات اقتصادی معیشت شان با سختی می گذرد به طور حتم مردم ما بیش از پیش یاری می رسانند.

بسیجیان خراسان شمالی در ۲۲ گروه اقشار بسیج سازماندهی شده‌اند و حدود ۳۰۰ هزار بسیجی در ۹۹۸ پایگاه استان فعال هستند.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت حدود ۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی در حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۱۱۷ هزار نفر زیر پوشش بهزیستی دارد.

۳۱ شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی علیه ایران در سال ۱۳۵۹ به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس در تقویم ملی نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha