۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۵۵
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85234667
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر در کلاله کشف شد

۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۵۵
کد خبر: 85234667
۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر در کلاله کشف شد

گنبدکاووس- ایرنا- جانشین فرماندهی انتظامی کلاله گفت: امسال بیش از ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و همچنین ۱۶ معتاد متجاهر به کمپ‌های ترک اعتیاد اعزام شدند.

به گزارش روز پنجشنبه فرمانداری کلاله، سرهنگ سیدعلی حسینی در نشست ستاد مبارزه با موادمخدر این شهرستان اظهارکرد: همچنین در این مدت با هدف کاهش معضلات اجتماعی ۱۲۱ مورد پاکسازی محلات آلوده شهرستان انجام شد.

فرماندار کلاله هم در این نشست بر استمرار اجرای طرح یاری‌گران زندگی با شروع تحصیلی جدید در ۱۷۰ مدرسه شهرستان همانند سال گذشته تاکید کرد و گفت: موادمخدر از جمله عوامل اصلی بروز بیشتر آسیب‌های اجتماعی در جامعه است و هر لحظه امکان دارد تا یکی از اطرافیان خودمان هم درگیر این معضل شود.

فرهاد شیبک افزود: پیشگیری، درمان و مبارزه سه اصل مهم در موضوع مواد مخدر است لذا باید همه دستگاه‌ها احساس مسوولیت کنند و با هم افزایی و مشارکت دادن تشکل‌های غیر دولتی فعالیت‌ها را افزایش دهند.

وی اظهارکرد: به فرزندان و آینده سازان باید مهارت‌های زندگی و به ترک اعتیاد کرده‌ها هم مهارت کارآفرینی را بیاموزیم و جای خوشحالی دارد که مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در این عرصه آماده و پای کار هستند.

به گزارش ایرنا، استان گلستان در شیوع‌ موادمخدر بعد از خوزستان، در رده دوم کشور قرار دارد که کاهش این آسیب و رفع آن علاوه بر اقدامات انتظامی و پیشگیرانه، نیازمند انجام فعالیت‌های فرهنگی است.

شهرستان کلاله با ۱۳۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد که ۶۵ درصد جمعیت آن در ۱۲۰ روستا سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha