۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۰۹
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85234737
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم نقش آفرین اصلی پیروزی‌های جمهوری اسلامی هستند

رشت - ایرنا - معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران پایه مردمی دارد، گفت: مردم نقش‌آفرین اصلی پیروزی‌ها، موفقیت‌ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌ها بوده و هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمدتقی شاهچراغی روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان نقش موثر مشارکت بابصیرت آحاد جامعه در پیروزی‌های جمهوری اسلامی در صحنه‌های مختلف اظهار کرد: جمهوری اسلامی نشان داد هرجایی که مردم نقش دارند مایه پیروزی هستند و این حضور هراس دشمنان را ایجاد کرده است.

وی خاطر نشان کرد: دولت مردمی سیزدهم در همه بخش‌ها تحت امر ولایت فقیه و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری و همدلی و وفاق با سایر قوا خود را خادم مردم می‌داند و تمام اهتمام خود را برای تحقق این مهم به کار بسته است.

معاون سیاسی وزیر کشور در ادامه با اشاره به انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ اظهار کرد: برگزاری انتخابات باشکوه با توجه به چهار اصل تبیینی سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت از سوی مقام معظم رهبری با نقش آفرینی مسئولان و همراهی مردم ولایتمدار وظیفه ذاتی وزارت کشور است و بر این اصل اهتمام جدی وجود دارد.

انتخابات باشکوه موجب تعالی کشور است

نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت نیز در این دیدار با اشاره به تمجید رهبر معظم انقلاب اسلامی از خدمات دولت مردمی سیزدهم گفت: دولت آیت الله رئیسی با نگاه ولایتی و مردمی، روحیه انقلابی، جهادی و ارزشی در حال خدمت به مردم است.

آیت‌الله رسول فلاحتی با تشریح اهمیت انتخابات باشکوه در اسفندماه ۱۴۰۲ اظهار کرد: انتخابات باشکوه خار چشم دشمنان و مایه رشد و تعالی کشور است، مردم نیز با توجه به این مهم در تمام انتخابات کشور حضوری باشکوه داشته اند.

وی خاطر نشان کرد: افق‌ها را باید با تبعیت از ولایت فقیه به خوبی مشاهده کرد و برای تعالی بیش از پیش ایران اسلامی با تدبیر، کارها و برنامه‌ها را برای رضایت مردم و خداوند به سرانجام مطلوب رساند.

سید محمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات در سفر به گیلان به همراه اسدالله عباسی استاندار و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان صبح امروز (پنجشنبه) با نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت دیدار و گفت و گو کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha