تبیین‌ تمدن نوین اسلامی در اولویت برنامه‌های هفته دفاع مقدس ساوه است

ساوه - ایرنا - فرمانده سپاه ساوه گفت: تبیین گری برای تشکیل تمدن نوین اسلامی در محور برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس این شهرستان است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار «علیرضا مهدی» روز پنجشنبه در همایش میم مثل مصطفی و جلسه اخلاق مدیران به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امسال در ۳۵ محور ۳۵۰ برنامه ویژه گرامیداشت این هفته برگزار می شود که تبیین گری در عرصه های مختلف از جمله اهداف آنها است.

وی اضافه کرد: سعی داریم در این برنامه ها به صورت ویژه در راستای شناساندن چهره های شاخص شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بهره ببریم که همایش میم مثل مصطفی از جمله این برنامه ها بوده که با محوریت شهید مصطفی صدرزاده از شهدای شاخص مدافع حرم و فرمانده گردان عمار لشکر فاطمیون سوریه است.

سرهنگ مهدی یادآور شد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های زنان و مردانی است که توانستند با حضور در جبهه های حق علیه باطل و مقاومت برابر دشمنان و استکبار جهانی چهره ای متفاوت از ایران اسلامی به دنیا نشان دهند.

وی افزود: آنان توانستند در این حماسه با مقاومت و ایثار خود علاوه بر تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی، پایه های اولیه تشکیل تمدن نوین اسلامی که امروزه مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است را شکل دهند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: به همین دلیل برنامه های امسال با تاکید بر تبیین گری انقلابی با محوریت تشکیل تمدن نوین اسلامی برنامه ریزی شده و تا فرا رسیدن هفته وحدت تداوم خواهد داشت.

۳۱ شهریور تا ۶ مهرماه همزمان با سالروز آغاز هشت سال جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران با عنوان "هفته دفاع مقدس" نامگذاری شده است.

حزب بعث عراق به سرکردگی "صدام حسین" دیکتاتور مخلوع عراق، ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ با حمله همه جانبه به جمهوری اسلامی ایران، جنگ نابرابر هشت ساله را به ایران تحمیل کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha