۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۲۱
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85234855
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مرحله دوم جشن عاطفه‌‎ها با ۲۶۰۰ پایگاه در زنجان آغاز شد

زنجان- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: با برپایی ۲ هزار و ۶۰۰ پایگاه در سطح معابر و میادین شهری مرحله دوم جشن‎‌ عاطفه‌ها در زنجان آغاز شد.

روح‌الله صالحی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشن در آستانه بازگشایی مدارس و به منظور تامین مایحتاج هفت هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه از صبح امروز پایگاه‌‎های کمیته امداد در سطح معابر و میادین دایر شده است، اظهار داشت: فردا نیز میعادگاه‌های نماز جمعه میزبان این جشن ملی و معنوی هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خاطرنشان کرد: روز چهارم مهرماه نیز جشن عاطفه‌ها به میزبانی یک هزار و ۸۰۰ آموزشگاه برگزار خواهد شد.

صالحی با اشاره به اینکه برخی از برنامه‌های این نهاد همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، اضافه کرد: ویزیت رایگان پزشکی مددجویان با همکاری هلال احمر و گروه‌های جهادی، تجلیل از حامیان ایثارگر همکار با این نهاد، بهره‌برداری از طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد در سطح استان، حضور گروه جهادی حاج عبدالله والی در مناطق محروم و کمک به مددجویان از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.

وی ادامه داد: نشست بصیرتی و روشنگری، مسابقه فرهنگی، تجلیل از نخبگان علمی، فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس امسال اجرا می‌‎شود.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر ۲۸ هزار خانوار با جمعیت ۵۱ هزار مددجو تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند که نیمی از آنها را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha