هشتمین جام قهرمانان بازی‌های رایانه‌ای و ویدیویی در کردستان آغاز شد

سنندج- ایرنا- مرحله استانی مسابقات هشتمین جام قهرمانان "بازی‌های ویدیویی" بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز پنجشنبه در سنندج آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مسئول اجرایی هشتمین دوره مسابقات بازی‌های ویدئویی مسابقه یک میلیون نفری در کردستان در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بنیاد ملی بازی های رایانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هشتمین جام قهرمانان بازی های ویدیویی و بازی های تلفن همراه ایرانی(فیفا ۲۰۲۳)، تحت عنوان مسابقه "یک میلیون نفری بازی‌های رایانه ای" را در کشور برگزار می کند.

حیدر رحیمی با بیان اینکه در این مسابقات ۲۰ بازی ایرانی به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، افزود: در این دوره از مسابقات ۳۶ نفر از استان شرکت دارند که پس از رقابت از هر استان سه نفر به عنوان برگزیده انتخاب و به مرحله کشوری که مهرماه جاری در تهران برگزار می شود، راه پیدا می کنند.

وی ادامه داد: مسابقات بازی‌های ویدئویی رویدادی جذاب، پرمخاطب و دارای هیجان است که با تأثیرگذاری مثبت بین جوانان و نوجوانان می‌تواند از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند.

مسئول اجرایی هشتمین دوره مسابقات بازی‌های ویدئویی مسابقه یک میلیون نفری در کردستان یادآور شد: استان کردستان در دوره های گذشته این مسابقات، عناوین برتر را در سطح ملی کسب کرده است.

مرحله استانی مسابقات هشتمین جام قهرمانان "بازی‌های ویدیویی" بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از ساعت ۹ صبح امروز پنجشنبه در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج آغاز شده و تا ساعت ۱۷ عصر ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha