۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۴۹
کد خبرنگار: 1763
کد خبر: 85234897
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرک‌نشینان اشغالگر بار دیگر به مسجد الاقصی تعرض کردند

تهران- ایرنا- منابع محلی از تعرض دوباره شهرک‌نشینان اشغالگر به مسجد الاقصی خبر دادند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از خبرگزاری فلسطینی سما،: گروهی از شهرک نشینان با حمایت نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی تعرض کردند.

به گزارش ایرنا، تکرار تعرض به مسجد الاقصی از سوی تندروهای صهیونیست برغم اعتراضات محلی، منطقه ای و جهانی به این اقدامات که در راستای یهودی سازی مسجد الاقصی تعبیر می شود، بویژه از زمان به قدرت رسیدن کابینه بسیار افراطی بنیامین نتانیاهو تشدید شده است.

سما همچنین گزارش داد که دادگاه رژیم صهیونیستی شیخ ناجح بکیرات معاون اوقاف بیت المقدس را به تبعید از این شهر و مسجد الاقصی تا ابتدای سال ۲۰۲۴ محکوم کرده است.

از سوی دیگر گروهی از شهرک نشینان در منطقه المسعودیه در شمال غرب نابلس، به خانه شهروندان فلسطینی حمله کردند.

این حملات در راستای ایجاد رعب و وحشت میان فلسطینی ها و اجبار آنها به ترک خانه و زمین خود و تصاحب آن از سوی صهیونیست ها بارها زیر چتر حمایتی رژیم اشغالگر قدس، تکرار شده است.

شبکه خبری صهیونیستی «والا» نیز به نقل از برخی مسوولان آمریکایی گزارش کرد که نتانیاهو بر این نکته واقف است که برای عادی سازی روابط با عربستان سعودی باید در خصوص مساله فلسطین، امتیاز بدهد.

وزارت اسرا و آزادگان فلسطین نیز اعلام کرد که نیروهای رژیم اشغالگر صبح امروز ۷ شهروند فلسطینی را طی حمله به نقاط مختلفی از کرانه باختری بازداشت کردند.

کانال ۱۴ رژیم صهیونیستی نیز از بازداشت یک کارگر فلسطینی و از ساکنان نوار غزه هنگام ورود به ایستگاه مرکزی تل آویو خبر داد و مدعی شد که علت دستگیری این فلسطینی، همراه داشتن چند قبضه چاقو بوده است.

در همین حال به گزارش ایرنا، شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

نظامیان صهیونیست طی ۲ روز گذشته چهار جوان فلسطینی را در جنین، یک نفر را در غزه و یک نفر را نیز در اریحا به شهادت رساندند.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های اشغالگر تبدیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha