۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۰۶
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85234923
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ابهر: سوق دادن دانش آموزان به مدارس غیردولتی بی‌انصافی است

زنجان - ایرنا - فرماندار شهرستان ابهر بر ضرورت تقویت مدارس دولتی تاکید کرد و گفت: سوق دادن دانش آموزان به مدارس غیردولتی بی‌انصافی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد ذوالقدر روز پنجشنبه در شورای آموزش و پرورش شهرستان، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم سطح مدارس دولتی به ویژه در حاشیه شهرها را بالا ببریم تا همگان مشتاق ورود به چنین مدارسی باشند.

وی بر لزوم رعایت عدالت در توزیع امکانات آموزشی اشاره کرد و افزود: این مهم باید با جدیت رسیدگی شود تا عده‌ای از تحصیل محروم نشوند، زیرا عدالت آموزشی می تواند آموزش و پرورش را در همه حوزه ها دچار تحول کند و زمینه بروز استعدادها و توانمندی ها را در سطح کلان فراهم آورد.

فرماندار ابهر با بیان اینکه آموزش و پرورش را می توان به منزله قلب جامعه دانست که هرگونه آسیبی به آن، موجب زیان سایر بخش ها می شود، اظهار کرد: وظیفه آموزش و پرورش تربیت نیروی آگاه، کارآمد و متعهد برای کشور است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش می تواند موجب شکوفایی سایر بخش های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شود و این استعداد و توانایی تنها با تقویت آموزش و پرورش به شکوفایی می رسد.

ذوالقدر به لزوم اجرای آیین نامه جدید حمل و نقل دانش آموزان در شهرستان اشاره کرد و گفت: در موضوع سرویس مدرسه و قیمت گذاری آن ملاک عمل، آیین نامه اجرایی حمل و نقل مدارس است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha