۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۲۷
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85234934
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس جمهور در سازمان ملل فریاد امت اسلامی را طنین‌انداز کرد

رشت - ایرنا - استاندار گیلان گفت: رئیس جمهور با سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل و به دست گرفتن قرآن کریم، فریاد رسای امت اسلامی را در مرکز کشور استکباری آمریکا طنین‌انداز کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله عباسی روز پنجشنبه در نشست با فرمانداران، معاونان سیاسی فرمانداری ها و بخشداران استان گیلان که با حضور سید محمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات در رشت برگزار شد، اظهار کرد: رئیس جمهور با سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل دل امت و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را شاد کردند.

وی با یادآوری سخنرانی مقتدرانه سال گذشته رییس جمهور کشورمان در سازمان ملل و بالا بردن تصویر حاج قاسم سلیمانی اضافه کرد: رئیس جمهور با سخنرانی خود عمق جنایت و ستم جنایتکاران را به مردم جهان نشان داد.

رئیس جمهور در سازمان ملل فریاد امت اسلامی را طنین‌انداز کرد

استاندار گیلان با اشاره به تمجید مقام معظم رهبری از دولت مردمی آیت الله رئیسی خاطر نشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در فرمایشات خود در جمع دولتمردان در هفته دولت ضمن حمایت از دولت سیزدهم از فعالیت های دولت در حوزه هایی چون دیپلماسی و سیاست خارجی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تمجید کردند.

وی مردمی بودن را اصل مهم و بااهمیت در دولت آیت الله رئیسی عنوان کرد و ادامه داد: دولت سیزدهم در طول فعالیت خود اصل مردمی بودن را به اثبات رسانده و حضور آیت الله رئیسی به همراه وزرا در استان ها و نیز حضور میدانی وزیر کشور در حوادث به منظور بررسی مشکلات از نزدیک و اقدام موثر گواه این مدعا است.

عباسی با بیان اینکه اقدامات راهبردی دولت بر اساس چارچوب‌ها و برنامه‌های تکلیفی در گیلان و بر اساس برش استانی انجام می شود و عملکردها کاملا مشهود است، اضافه کرد: در اجرای این برنامه ها مردمی بودن برای ما اصل است و به این مهم توجه جدی می شود.

نماینده عالی دولت در گیلان با یادآوری ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر اعم از جهادی، انقلابی بودن و خلوص در عمل خاطر نشان کرد: این ۲ شهید گرانقدر در عمر کوتاه مدیریتی خود تبدیل به الگو و اسوه ای از کار و تلاش صادقانه و خدمت به مردم برای مدیران شده اند.

وی خطاب به فرمانداران، معاونان سیاسی فرمانداری‌ها و بخشداران در این نشست اظهار کرد: شما که مسئولیت خطیر اجرایی را در این شرایط در دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی عهده دارید، مردمی و دولت مردمی بودن را به اثبات برسانید که تاکنون هم همینگونه بوده است ضمن اینکه باید عملکردها تبیین شود.

استاندار گیلان از فرمانداران و بخشداران شرکت کننده در این جلسه خواست تا با مردم، شوراهای بخش و روستا و نیز دهیاران ارتباط داشته باشند و رضایتمندی مردم را رقم زنند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ و اهمیت حضور باشکوه مردم در این انتخابات خاطر نشان کرد: مشارکت حداکثری و حضور همیشگی مردم در صحنه های مختلف انتخابات خار دشمنان و مایه پیروزی جمهوری اسلامی است.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به فرمایشات و تاکیدات رهبرمعظم انقلاب مبنی بر برگزاری انتخابات بر اساس چهار اصل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت اظهار کرد: همه امور مربوط به انتخابات در استان همگام با ستاد مرکزی و براساس زمانبندی به خوبی پیش می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha