۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۲۲
کد خبرنگار: 1101
کد خبر: 85234989
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون اجرایی ارتش: رژه ملی نیروهای مسلح در بندرعباس برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: همزمان با ۳۱ شهریور، رژه ملی نیروهای مسلح شامل یگان‌های پیاده (زمینی)، هوایی، دریایی، عملیات چتربازی و محمول خودرویی به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی ایرنا، امیر سرتیپ محمد محمودی روز پنجشنبه در این باره اظهار داشت: در این آیین، سواحل نیلگون خلیج همیشه فارس شاهد قدرت نمایی انواع شناورهای سنگین و نیمه سنگین سطحی، زیرسطحی و تندرو نیروهای دریایی ارتش و سپاه، شناورهای فرماندهی انتظامی و بسیج مردمی، به استعداد ۳۷۷ یگان شناور در یک اقدام مشترک توام با همبستگی و اتحاد مثال‌زدنی خواهد بود.
وی اضافه کرد: تیزپروازان نیروی هوایی ارتش و نیروی هوافضای سپاه پاسداران به همراه خلبانان دلیر هوادریای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اقتدار خود را در آسمان به نمایش می گذارند.

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآورشد: همچنین رژه یگان‌های محمول خودرویی نیروهای مسلح با حمل برخی از تجهیزات و دستاوردهای ارتش، سپاه و فرماندهی انتظامی از مقابل جایگاه انجام می‌شود.
امیر سرتیپ محمودی با اشاره به اینکه علاوه‌ بر تهران و بندرعباس در سایر مراکز استان‌ها نیر رژه اقتدار نیروهای مسلح همزمان با ۳۱ شهریور برگزار می‌شود گفت: مقامات عالی‌رتبه کشوری و لشکری در رژه بندرعباس حضور می یابند.

وی اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، رژه ۳۱ شهریور در تهران، بندرعباس و تمامی مراکز استان و شهرستان‌ها برگزار می شود و برخی تجهیزات دفاعی نیروهای مسلح به نمایش در می آید.

مراسم عهد سربازی در یگان‌های نیروهای مسلح در سراسر کشور برگزار می‌شود

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) افزود: دوم مهرماه همزمان با سالروز شهادت یازدهمین امام شیعیان و آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) بنا بر هماهنگی با ستاد کل نیروهای مسلح، صبحگاه مشترک عهد سربازی با حضور جمعی از کارکنان ارتش، سپاه، فراجا و بسیج با محوریت مسجد جمکران در شهر مقدس قم به میزبانی ارتش و با حضور فرماندهان عالی‌رتبه، مقامات کشوری و لشکری، روحانیون و مردم برگزار می‌شود.

امیرسرتیپ محمودی یادآورشد: همزمان با مراسم متمرکز عهد سربازی در جمکران، این صبحگاه‌ مشترک در تمامی یگان‌های نیروهای مسلح در سراسر کشور برگزار می شود.

وی اضافه کرد: سال گذشته نیز بنا به تدبیر فرماندهی کل ارتش همزمان با آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) صبحگاه مشترک به منظور تجدید عهد سربازی با حضرت صاحب‌الزمان (عج) و تبیین و تشریح جایگاه امامت و ولایت در تمامی یگان‌های ارتش برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha