سردار نقدی: رفع مشکلات اقتصادی دشوارتر از عبور از محدودیت‌های عرصه دفاعی نیست

یزد- ایرنا- معاون هماهنگ کننده سپاه اصلی‌ترین ویژگی نظام اسلامی ایران را مداخله روزانه مردم در تمامی امور عنوان کرد و گفت: رفع مشکلات اقتصادی دشوارتر از سایر عرصه‌ها نیست و همانگونه که قدرت دفاعی کشور با اتکا به نیروهای داخلی تقویت شد، می‌توان با بهره‌گیری از توانمندی‌های داخلی بر مشکلات اقتصادی نیز غلبه کرد.

به گزارش ایرنا، سردار "محمدرضا نقدی " روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان یزد، افزود: در دوران دفاع مقدس همه قدرت های جهان انواع سلاح و تجهیزات جنگی را در اختیار صدام قرار می دادند و در مقابل ما حتی کوچکترین موشک را نداشتیم تا پاسخ موشک‌های چند تنی رژیم بعث را بدهیم اما با اتکا به ظرفیت داخلی، امروز در زمینه تولید موشک و رادار در بالاترین سطوح دانش فنی دفاعی قرار داریم و امروز برخی کشورها خواستار خرید این فناوری های دفاعی از ایران هستند.

وی ادامه داد: هم اکنون بخش قابل توجهی از تورم کشور به دلیل تامین نهاده‌های کشاورزی از خارج است که باعث افزایش قیمت شیر، گوشت و سایر فراورده های دامی شده و میلیاردهای دلار برای واردات این نهاده ها اختصاص پیدا می کند و این در حالی است که ما به کشاورزان برنامه‌ای برای کشت محصولات مورد نیاز نداده ایم.

سردار نقدی ادامه داد: باید به کشاورزان اعلام شود که محصولی مانند هندوانه را تنها به اندازه نیاز داخلی کشت کنند و در مقابل دانه های روغنی و سایر محصولات کشاورزی استراتژیک و نهاده‌های دامی را تولید کنند تا در این زمینه وابستگی به خارج و هزینه تولیدات دامی کاهش یابد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: شهید رجایی از انقلاب اسلامی به عنوان کابینه ۳۶ میلیونی نام می‌برد و این یک شعار نبود و امروز هم کابینه ۹۰ میلیونی باید باشیم و همه مردم باید در جامعه اثرگذار باشند .

وی با تاکید بر پایبندی به ویژگی مردمی بودن انقلاب و نظام اظهار داشت: رهبر انقلاب ویژگی اصلی الگوی ایرانی و اسلامی پیشرفت را مردمی بودن آن بیان فرمودند و امام خمینی (ره ) نیز در وصیت نامه خود دو رکن اصلی انقلاب را اسلام و سپس اجتماع همه مردم بر این مقصد دانستند که این دو رکن حول محور ولایت به هم می رسد .

سردار نقدی ادامه داد: دوران دفاع مقدس به عنوان جنگی که به کشور تحمیل شد، کشورهای شرق و غرب تصمیم گرفتند، نظام اسلامی ایران را محو کنند و پیشرفته ترین سلاح های روز را در اختیار صدام قرار دادند اما حضور مردم و ارتش بیست میلیونی باعث شد نتوانند به مقاصد خود برسند .

وی ادامه داد: در گام دوم انقلاب نیز اگر می‌خواهیم نظام اسلامی رو به افول نرود و در سراشیبی قرار نگیرد باید دو خصوصیت مردمی و اسلامی بودن را همیشه حفظ کنیم ، تمسک به اسلام و حضور مردم در صحنه همواره باعث موفقیت ما بوده است و این اصول و ارزش‌های اساسی تغییر ناپذیر است .

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نظام باید در مسیر تحقق عدل و قسط گام بردارد و سازش ناپذیری با طاغوت و نفی سلطه کفر نیز از اصول و ارزش‌هایی است که به هیچ وجه نباید از آنها دست برداریم همچنین در چارچوب این ارزش‌های انقلابی باید روز به روز نو شویم و متمایز از گذشته باشیم.

سردار نقدی ادامه داد: در دولت سیزدهم اتفاقات خوبی افتاده و همچنان ادامه خواهد یافت، همچنین اقدام رییس جمهور در سازمان ملل که پرچم اسلام را در خانه شیطان برافراشت در تاریخ ماندگار خواهد بود.

سردار نقدی: رفع مشکلات اقتصادی دشوارتر از عبور از محدودیت‌های عرصه دفاعی نیست

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد نیز در این جلسه گفت: هشت سال جنگ تحمیلی نشان داد که این نظام مورد حمایت قادر متعال است و ایستادگی و جوانمردی رزمندگان بی بدیل و ماندگار خواهد بود.

محمدحسین پارساییان افزود: مجموعه دستگاه‌های اجرایی و مدیریتی استان یزد در راستای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی، اقدامات بسیار زیادی داشته اند و همچنین اقداماتی ابتکاری نیز در استان برای خدمت رسانی بهتر به مردم اجرا شده که برخی از آنها در کشور نیز الگوبرداری و اجرا شده است.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی وتبیین دستاوردها اهمیت بسیار زیادی دارد و لذا برای احیای روح امید در جامعه، مجموعه مدیریت استان یزد دیدارهایی با اقشار مختلف مردم دارد که در راستای امید آفرینی اهمیت بسیار زیادی داشته است.

در این مراسم از سوی امام جمعه و استاندار یزد از سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی به عمل آمد .

سردار نقدی: رفع مشکلات اقتصادی دشوارتر از عبور از محدودیت‌های عرصه دفاعی نیست

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha