پاسور سابق تیم رازین پلیمر به تیم والیبال سپاهان پیوست

اصفهان-ایرنا- باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اعلام کرد: سپهر به‌نژاد، پاسور سابق تیم رازین پلیمر با ثبت قرارداد، به سپاهان پیوست تا این تیم اصفهانی را در فصل جدید لیگ دسته‌ نخست مردان ایران همراهی کند.

به گزارش ایرنا، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان روز پنجشنبه اعلام کرد: این پاسور بلندقامت که سابقه بازی در تیم‌ "رازین پلیمر" را در کارنامه خود دارد، با هدف حضور قدرتمند سپاهان اصفهان در لیگ دسته نخست والیبال کشور با عقد قراردادی به مدت یک فصل به این تیم پیوسته است.

وی علاوه بر بازی در تیم رازین پلیمر که با این تیم موفق به کسب عنوان سوم مسابقات لیگ دسته‌ نخست در فصل گذشته شده بود، سابقه بازی در تیم‌های راهیاب ملل مریوان، مقاومت و عقاب را نیز دارد.

به‌نژاد که یکی از بازیکنان اسبق تیم ملی والیبال نوجوانان نیز به شمار می‌رود با نظر مستقیم "بالسا رادولوویچ" سرمربی تیم والیبال بزرگسالان سپاهان، پس از ثبت قرارداد رسمی به این تیم پیوسته تا در کنار دیگر بازیکنان طلایی‌پوش، آماده حضور پُرقدرت در مسابقات لیگ شود.

دیروز نیز محمدعلی پیران ملی‌پوش باسابقه و محمدرضا حضوری مدافع بلندقامت سابق تیم پیکان با عقد قراردادهایی به جمع طلایی پوشان پیوستند.

به گزارش ایرنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته نُخست مردان ایران از روز جمعه ۳۱ شهریور جاری در در ۲ گروه مقدماتی آغاز می‌شود.

هفته نخست این رقابت‌ها با ۱۲ مسابقه در شهرهای سیرجان، کرمان، شهربابک، تهران(سه دیدار)، تبریز، قم، ماکو، ارومیه، آزادشهر و اصفهان پیگیری خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha