گاز برخی محلات کرمانشاه روز جمعه قطع می‌شود

کرمانشاه - ایرنا - روابط عمومی شرکت گاز استان کرمانشاه اعلام کرد که جریان گاز برخی از محلات ضلع غربی و ضلع شرقی بزرگراه امام حسین (ع) شهر کرمانشاه فردا جمعه ۳۱ شهریورماه قطع خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه آمده است: روز جمعه از پل قره سو تا شهرک دادگستری و از پل قره سو تا میدان مرکزی با قطعی گاز مواجه خواهد شد.

روابط عمومی شرکت گاز استان کرمانشاه در اطلاعیه خود دلیل قعطی گاز را این گونه توضیح داده است که با توجه به تعمیرات اساسی شیرهای گاز در روز جمعه ۳۱ شهریور از ساعت ۸ صبح لغایت ۲۰ محلات ضلع غربی بزرگراه امام حسین(ع) از پل قره سو تا شهرک دادگستری و ضلع شرقی از پل قره سو تا میدان مرکزی به ناچار با قطع گاز مواجه خواهند شد.

در این اطلاعیه ضمن عذرخواهی، از مردم این محلات تقاضا شده است در این خصوص آمادگی لازم را داشته باشند.

به گزارش ایرنا، کلانشهر کرمانشاه بیش از یک میلیون از جمعیت ۲ میلیونی استان را در خود جای داده است.

ضریب نفوذ گاز در بخش شهری استان کرمانشاه ۹۹.۹۱ درصد است که با پوشش گازرسانی کامل شهرهای استان تا پیش از پایان امسال این آمار به ۱۰۰ درصد رسیده و همه شهرهای استان عنوان شهر سبز در مصرف انرژی معرفی خواهند شد.

ضریب نفوذ گاز طبیعی در روستاهای استان نیز هم اکنون به ۹۰ درصد رسیده است که این ضریب از بسیاری از استان های دیگر کشور بالاتر است.

در استان کرمانشاه در مجموع ۲ هزار و ۵۶۲ روستا وجود دارد که از این تعداد ۲ هزار و ۳۶۸ روستا براساس مصوبه شورای اقتصاد قابلیت گازرسانی دارند که شرکت گاز توانسته است از این تعداد روستای واجد شرایط، ۲ هزار و ۲۱ روستا را گازدار کند و هم اکنون ساکنان آن از نعمت گاز برخوردار هستند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha