سخنرانی رییس جمهور در سازمان ملل صدای رسای اعلام نظم نوین جهانی است

تبریز- ایرنا- عضو هیات رییسه و نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل متحد نه فقط صدای رسای مستضعفان و مظلومان جهان بود تا مظلومان عالم بدانند صداشان در دنیا شنیده می شود بلکه اعلام نظم نوین جدید جهانی است. که رئیس جمهور در سازمان ملل به آن اشاره کرد.

روح الله متفکر آزاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تایید منطق آیت الله رییسی در سخنرانی سازمان ملل متحد، اظهار کرد: این منطق در سازمان ملل اعلام شد که به نوعی نشان دهنده خروج دنیا از قطب‌بندی کاذب استکباری است.

وی ادامه داد: این موضوعات مبتنی بر قرآن و وحیانی است که مطرح شد و امکان‌هایی بود که آقای رئیس جمهور از آن در سازمان ملل استفاده کرد، رئیس جمهور برای بیان حقایق از امکان سخنرانی در سازمان ملل استفاده کرد که برایشان آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

متفکر آزاد یادآور شد: سفر رئیس جمهور به نیویورک و شرکت در اجلاس سازمان ملل متحد برکات زیادی برای کشور و ملت عزیزمان داشت و در کنار رایزنی‌های خوبی که آنجا انجام شد برای تامین منافع مردم و کشورمان رایزنی‌های خوب سیاسی و اقتصادی نیز اقدام شد.

مواضع ارزشمند رئیس جمهور در سازمان ملل گویای منطق درست و فهم بالای ملت ایران است که از زبان رئیس جمهورش بیان شد
وی افزود: این رایزنی ها در سطح بالای روسای جمهور و نخست وزیران، مسئولین کشورها و هم مواضع ارزشمندی که رئیس جمهور در سازمان ملل بیان کردند گویای منطق درست و فهم بالای ملت ایران است که از زبان رئیس جمهورش بیان شد.

وی خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم که شرکت آقای رئیس جمهور در نیویورک با دست پر در واقع بعد از الحاق ایران به بریکس، شانگهای و پیمان‌های بین‌المللی نشان دهنده منطق های موفقیت آمیز ایران در نمایش اینکه در انزوا نیست و در دنیا تلاش آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی برای انزوا کشاندن جمهوری اسلامی ایران با شکست مواجه شده است.

وی ادامه داد: آزادسازی پول‌های ایران و همین طور پیوستن به پیمان‌های بریکس، شانگهای ،دیگر پیمان‌های بین‌المللی و آزادی زندانیان، یک سفر فاتحانه را شکل داد. با این سخنرانی و نیز آزادسازی پول‌های ایران و همین طور پیوستن ایران به پیمان‌های بریکس و شانگهای و دیگر پیمان‌های بین‌المللی و آزادی زندانیان و امثالهم، در واقع یک سفر فاتحانه و موفقی را شکل داد.
متفکر آزاد ادامه داد: فکر می‌کنم صحبت‌های آقای رئیس جمهور در اجلاس سازمان ملل متحد در صحن سازمان ملل صحبت‌های ارزشمندی منطبق بر منطق صلح مدارانه، حق مدارانه، عدالت گسترانه و مبتنی بر آموزه‌های توحیدی و وحیانی و اخلاق است که کشور، ملت، مردم و نظام ما را به خوبی نمایندگی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha