امام جمعه بجنورد: دستاوردهای نظام اسلامی، دشمن را به ترس انداخته است

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: دستاوردهای نظام اسلامی در حوزه های نظامی، اقتصادی و علمی دشمنان انقلاب را به ترس انداخته است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری روز پنجشنبه در دیدار با مدیران دستگاه های اجرایی خراسان‌شمالی اظهار کرد: ایران قوی نظام استکباری را وادار به عقب نشینی در بسیاری از مسائل کرده و موجب ناامیدی آنها شده است.

وی افزود: نظام اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون دستاوردهای ارزشمندی در بخش های گوناگون نظامی، اقتصادی و علمی داشته است که باید روند پیشرفت آن حفظ و ادامه دار باشد.

حجت الاسلام نوری گفت: تا زمانی که ایران قوی نباشد دشمنان به راحتی توطئه های شوم خود را در کشور پیاده سازی می کنند و دوباره ناامنی را به منطقه باز می گردانند.

وی تصریح کرد: تنها راه مقابله با نظام استکباری و خنثی سازی توطئه های آن مواجه قدرتمندانه با او است.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه در جنگ تحمیلی ایران با نظام استکباری می جنگید، خاطرنشان کرد: در این جنگ دشمنان تمامی تجهیزات نظامی را در اختیار حزب بعث گذاشتند تا به خیال خود موجب تضعیف انقلاب اسلامی شوند.

حجت الاسلام نوری افزود: دشمنان انقلاب اسلامی، حزب بعث را عَلَم کردند تا میان مردم ایران و عراق فاصله ایجاد کنند در حالی ولایت و اهل بیت(ع) موجب وحدت آنها شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha