مهلت استفاده از اراضی دولتی طرح نهضت ملی مسکن برای ایثارگران تمدید شد

خرم آباد- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: مهلت استفاده از اراضی دولتی در طرح نهضت ملی مسکن برای اقشار ویژه همچون خانواده معظم شهدا، جانبازان بالای ۲۵ درصد و آزادگان تا پایان سال ۱۴۰۲ تمدید شده است.

"بهزاد شاکرمی" روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به طرح جهش تولید مسکن، اظهار کرد: یکی از راه های تولید مسکن، وارد چرخه تولید کردن اراضی دولتی واگذار شده به مردم در سنوات گذشته است.

وی با اشاره به افزایش تولید مسکن با استفاده از این طرح، بیان کرد: این اجازه تا پایان سال ۱۴۰۱ به عامه مردم داده شد و برای اقشار ویژه همچون خانواده معظم شهدا، جانبازان بالای ۲۵ درصد و آزادگان تا پایان سال ۱۴۰۲ تمدید شده است.

شاکرمی عنوان کرد: از همه خانواده های معظم دعوت می شود برای اینکه با مشکل مواجه نشودن و اراضی در اختیار آنان وارد چرخه تولید مسکن شود به اداره کل راه و شهرسازی و ادارات راه و شهرسازی شهرستان ها مراجعه کنند تا نامه موافقت آنها به شهرداری ها برای ساخت این اراضی ابلاغ شود.

وی تصریح کرد: برای ساخت این اراضی نیز تسهیلات پنج هزار و ۵۰۰ میلیون ریالی نهضت ملی مسکن پرداخت خواهد شد.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از مجموع چهار میلیون مسکن هدفگذاری شده برای طرح نهضت ملی مسکن در کشور، سهم لرستان ۱۱۶ هزار واحد است و از ۱۵۳ هزار نفر ثبت نام شده در طرح نهضت ملی مسکن، ۴۰ هزار نفر تایید شده است.

شاکرمی با بیان اینکه ۱۰۰ هزار خانوار مستاجر در لرستان وجود دارد ، تصریح کرد: بیش از یک هزار هکتار زمین برای اجرای این طرح در استان نیاز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha