۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۲۲
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85235169
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه خوزستان: تولید کتاب، یکی از مولفه‌های پیشرفت علمی هر کشوری است

اهواز - ایرنا - فرمانده سپاه خوزستان گفت: یکی از مولفه‌های پیشرفت علمی هر کشوری، تولید کتاب و مقاله است لذا باید در زمینه کتاب و کتابخوانی اقدامات موثری انجام داد.

به گزارش ایرنا سردار حسن شاهوارپور روز پنجشنبه در آیین راه اندازی کتابخانه‌های تخصصی و اعتقادی در ۱۱۰ نقطه از خوزستان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: یکی از اولویت های ما در سال جاری تمرکز روی حوزه کتاب و کتابخوانی است که با تلاش معاونت فرهنگی، ۱۱۰ بسته کتاب در مناطق مختلف توزیع می شود.

وی افزود: این کتاب‌ها عمدتا کتبی هستند که در تقویت بنیان‌های فکری جوانان و نوجوانان و آشنایی با آرمان های انقلاب اسلامی، موثر هستند.

فرمانده سپاه خوزستان گفت: یکی از مولفه های پیشرفت علمی هر کشوری تولید کتاب و مقاله است لذا باید در زمینه کتاب و کتابخوانی اقدامات موثری انجام داد.

وی افزود: امیدوارم این طرح با استقبال نوجوانان و جوانان عزیز در شهرها و روستاها همراه شود و بتوانیم در گام‌های بعدی مناطق بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.

سردار شاهوارپور با اشاره به برگزاری مسابقات کتابخوانی و ایجاد رقابت بین جوانان در روستاها و مناطق استان گفت: قطعا چرخه توزیع کتاب در استان ادامه داشته و به همین جا ختم نمی‌شود.

وی در ادامه به حوزه کتاب الکترونیک اشاره کرد و افزود: باید از طریق راه‌اندازی یک سامانه در فضای مجازی، کتاب‌ها را در دسترس افراد قرار دهیم و در این زمینه نیز فعال باشیم.

سردار شاهوارپور گفت: بحث کتاب الکترونیک، در توسعه فرهنگ کتابخوانی موثر بوده و قطعا نسل جوان از این موضوع استقبال می کند.

وی ضمن تشکر از همه عزیزان که در زمینه کتاب و کتابخوانی تلاش می‌کنند افزود: امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha