حسینی: تلاش بازیکنان امید پایان دادن به ناکامی‌های گذشته است؛ امیدوارم به تیم توجه شود

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم به تیم امید ایران توجه بیشتری شود، گفت: بازیکنان در تلاش هستند به ناکامی‌های دوره‌های گذشته در بازی‌های آسیایی پایان دهند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایران به هانگژو، سیدحسین حسینی در پایان دیدار تیم‌های ایران و ویتنام که با برتری چهار بر صفر تیم کشورمان همراه شد، اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و ما با این برد صدرنشین گروه شدیم. در بازی گذشته هم نمایش خوبی داشتیم اما نتوانستیم به برتری برسیم. تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا دست پر به ایران برگردیم. البته شرایط برای ما سخت است و کمترین توجهی به این تیم نمی‌شود. شاید برخی از مسئولان ورزش فکر می‌کنند ما مثل دوره قبل حذف و زود بر می‌گردیم.

وی ادامه داد: اینگونه نیست و با انسجامی که از اعضای تیم می‌بینم، بچه‌ها به دنبال پایان دادن به ناکامی چند دوره گذشته هستند. امیدوارم توجه بیشتری به ما شود. تیم امید چندی پیش تنها به خاطر کارت زرد المپیک را از دست داد. این تیم مستحق بی‌توجهی نیست.

کاپیتان تیم استقلال تهران در واکنش به شایعه نارضایتی از حضور در تیم امید افزود: اصلا برای مهم نیست که در چه رده سنی بازی می‌کنم مهم این است که برای موفقیت ایران تلاش خواهیم کرد و امیدوارم بتوانیم بهترین مدال را برای کشورمان کسب کنیم. برای من موفقیت کشورم از هر چیزی مهمتر است.

عضو تیم امید ایران با درخواست از مسئولان ورزش کشور، گفت: نمی‌توانیم اینجا بدون امکانات به دنبال موفقیت باشیم. امیدوارم بیشتر در کنار تیم باشند و توجه بیشتری به امیدها شود. این بازیکنان آینده فوتبال ایران هستند. در این چند روز ما در بی‌خبری بودیم و حتی مردم عزیز ایران ساعت بازی‌های تیم امید در هانگژو را نمی‌دانند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha