دولت سیزدهم در پی ایجاد هم افزایی و ارتباط گسترده دولت و مردم است

اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان گفت: دولت سیزدهم با تغییر رویکرد بدنبال ایجاد ارتباط وسیع و گسترده‌ بین دولت و مردم است تا در نگرشی هم افزا و همدلانه مسائل و مشکلات را رصد، رسیدگی و مرتفع کند.

سیدرضا مرتضوی بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان جرقویه در جریان بیست‌وچهارمین سفر شهرستانی شورای اداری استان به این شهرستان در فرمانداری جرقویه گفت: پس از تشکیل دولت سیزدهم این تغییر رویکرد در مجموعه دولت و نگاه حکمرانی اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور و هیات دولت به صورت مستمر در سفرهای استانی به سر برده و تلاش می کنند با ارتباط چهره به چهره با مردم و مستقیم مسائل و مشکلات را بشنوند و در استان اصفهان نیز این رویکرد مسوولانه وجود دارد.

مرتضوی تصریح کرد: این نگاه و رویکرد موجب شده تا نگاه مسوولانه‌ای میان مردم و مسوولان شکل گیرد در عین آنکه نیازمند تقویت و توسعه است و در جلسات مختلف و متعدد با فرمانداران و مدیران بر برقراری ارتباط وسیع با مردم و برنامه‌ریزی سفرهای شهرستانی تأکید می‌شود.

استاندار اصفهان اظهار کرد: جامعه اسلامی نیازمند افرادی است که خود را در قبال کشور، نظام، منطقه و جهان اسلام مسئول بدانند.

وی خاطرنشان کرد: به همت نخبگان و جوانان برومندمان، جمهوری اسلامی در هر حوزه‌ای از علم و فناوری توانایی ورود دارد و این توانمندی بر هیچ‌کس پوشیده نیست. برای خرید پهپادهای کشوری که زمانی از فروش سیم خاردار به آن ممانعت می کردند، صف کشیده اند.

مرتضوی افزود: مسیر طی شده در نظام جمهوری اسلامی و خدمت رسانی به مردم در حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان، علمی و فناوری، حمل و نقل و موارد دیگر قابل توجه است و زمانی که مسایل و مشکلات بیان می‌شود باید برای رفع و کاهش آنها نیز راهکار داشته باشیم راهکاری که در آن نقش مردم نیز دیده شود.
به گزارش ایرنا، استاندار اصفهان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران کل استان در بیست‌وچهارمین سفر شهرستانی شورای اداری استان از صبح امروز ضمن بازدید از مجموعه ۹۶ واحدی مسکن روستایی به مقام شامخ شهیدان شهرستان ادای احترام کردند. کلنگ زنی پروژه نهضت ملی مسکن حسن آباد و بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن محمدآباد، بازدید از شهرک مسکونی محرومین گیوان، دیدار با فعالان اقتصادی شهرستان و همچنین نشستی با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان جرقویه از دیگر برنامه‌های صبح و بعد از ظهر امروز استاندار اصفهان در شهرستان جرقویه بود.

شهرستان جرقویه که درجنوب شرق اصفهان واقع است، تیر ۱۴۰۰ با تصویب وزارت کشور از مرکز استان جدا و مستقل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha