۳۱ شهریور ۱۴۰۲، ۸:۲۷
کد خبر: 85235482
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شرکت ماهان در ایلام سرمایه گذاری می کند

۳۱ شهریور ۱۴۰۲، ۸:۲۷
کد خبر: 85235482
شرکت ماهان در ایلام سرمایه گذاری می کند

ایلام - ایرنا - مدیرکل دفتر امور هماهنگی سرمایه گذاری و اشتغال استانداری ایلام گفت: شرکت ماهان در این استان در راستای ایجاد اشتغال و تولید سرمایه گذاری می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "جمیل شوهانی" روز جمعه در حاشیه بازدید هئیت سرمایه گذاری شرکت ماهان از ظرفیت های اقتصادی و سرمایه گذاری شهرستان های مهران و دهلران، اظهار کرد: با هماهنگی های صورت گرفته شرکت ماهان قرار است در حوزه مختلف کشاورزی، صنایع تبدیلی در استان سرمایه گذاری کند.

وی یادآور شد: با تاکید استاندار و با همراهی مدیران دستگاه های اجرایی استان بازید این هئیت از شهرستان های هدف از جمله مهران، دهلران ایوان و سامانه گرمسیری انجام شده است.

شوهانی تصریح کرد: در جریان بازدید یک روزه تیم سرمایه گذاری و مدیران وزارتخانه‌های ذیربط در حوزه منابع آب و آب نیرو و اراضی کشاورزی از سامانه گرمسیری و منطقه ویژه اقتصادی مهران، نیز بازدید و در جریان روند پیشرفت امور قرار گرفتند.

مدیرکل دفتر امور هماهنگی سرمایه گذاری و اشتغال استانداری ایلام با اشاره به اینکه ایلام رتبه پنج کشور در شاخص های سرمایه گذاری را دارد، ابراز کرد: این استان در بحث جذب سرمایه گذاری خارجی و داخلی در رتبه اول قرار دارد.

وی تصریح کرد: در استان ایلام تنها در حوزه نفت گاز (سرمایه گذاری خارجی) بیش از ۲ میلیارد ۷۶۰میلیون دلار و خارج از حوزه نفت گاز نیز بیش از ۱۰۰میلیون دلار سرماهه گذاری شده است.

شرکت ماهان در ایلام سرمایه گذاری می کند

شوهانی گفت: در این استان ۱۲۳ مورد فرصت سرمایه گذاری در سامانه مرکز خدمات سرمایه گذاری با شناسایی فرصت های هر شهرستان به صورت تفکیک بارگذاری شده است.

وی تصریح کرد: عمده این فرصت ها در حوزه کشاورزی، صنعت معدن و خدمات ... است و خوشبختانه استاندار و مجموعه مدیران استان با معرفی فرصت ها به دنبال توسعه و رونق اشتغال و اقتصاد با جذب سرمایه گذار هستند.

مدیرکل دفتر امور هماهنگی سرمایه گذاری و اشتغال استانداری ایلام گفت: شرکت سرمایه گذاری ماهان پس از بررسی‌های کارشناسی و قوانین و مقررات در بخش‌های مختلف تفاهم‌نامه همکاری سرمایه‌گذاری منعقد می‌کنند.

شوهانی خاطرنشان کرد: در جریان این بازدید با مدیر عامل شرکت ماهان توافق شد ۲ پرواز به پروازهای هفتگی شرکت هواپیمایی برای استان ایلام اضافه شود و این شرکت در همه ایام هفته به استان پرواز داشته باشد و پیگیرهای لازم برای پرواز ایلام - مشهد و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام شود.

شرکت سرمایه گذاری ماهان یکی از شرکت های بزرگ سرمایه گذاری در کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha