ایستادگی ملت ایران عامل نزول نصرت الهی در دفاع مقدس و جنگ ترکیبی سال گذشته بود

ارومیه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی‌ با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دوران دفاع مقدس و شهدای حفظ امنیت ایران اسلامی در برهه های مختلف گفت: ایستادگی ملت ایران عامل نزول نصرت الهی در دوران دفاع مقدس و همچنین جنگ ترکیبی سال گذشته بود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز جمعه در آیین رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس که با حضور مسوولان استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی همزمان با سراسر کشور برگزار شد، افزود: در دفاع مقدس ملت ایران، خداوند متعال صدق و راستی رزمندگان اسلام را دید و با نابودی و ذلت دشمنان، نصرت خود را بر این ملت غیور نازل کرد.

وی اضافه کرد: در سال های اخیر هم شاهد نصرت الهی بودیم چراکه در جنگ ترکیبی تمهید شده از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال گذشته نیز نزول نصرت الهی بسیار مشهود بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی‌ تاکید کرد: ملت غیور ایران نیز در این جنگ‌ ترکیبی به خوبی ایستادند و مانند کوه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند که همین امر موجب نزول نصرت الهی شد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: در هردو این عرصه ها ما خواری و ذلت دشمنان را دیدیم و مشاهده کردیم که چگونه از ملت ایران شکست خوردند.

وی با اشاره به پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه ها اظهار کرد: ما مطمئن هستیم که پیروزی های ملت بزرگ ایران در عرصه های مختلف ادامه خواهد یافت و مسیر پیشرفت روز به روز با شتاب بیشتری طی خواهد شد.

وی یاد و خاطره شهیدان ایران اسلامی در عرصه های مختلف را گرامی داشت.

در این آیین، یگان های نمونه نظامی و انتظامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس از مقابل جایگاه رژه رفتند.

هفته دفاع مقدس از امروز آغاز شده و تا ششم مهرماه ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha