جانشین فرمانده نزاجا: همه تجهیزات دفاعی نیروهای مسلح تولید داخل است

مشهد-ایرنا- جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: همه تجهیزات دفاعی نیروهای مسلح در داخل تولید می شود، اکنون آنچه برای دفاع نیاز داریم تولید می کنیم و به هیچ کشوری وابسته نیستیم.

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ نوذر نعمتی روز جمعه در آیین رژه هفته دفاع مقدس در مشهد افزود: تحت مدیریت حکیمانه و مقتدرانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، شعار «می توانیم» را به «توانستیم» تبدیل کردیم.

وی با بیان اینکه قوام و وحدت نیروهای مسلح مانع حمله دشمن است، ادامه داد: دشمن در این سالهای بعد از دفاع مقدس اگر می‌دانست که ایران ضعیف شده است، قطعا حمله می‌کرد.

جانشین فرمانده نزاجا: تولید همه تجهیزات دفاعی نیروهای مسلح بومی است

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اگر قدرت بازدارندگی نظام و ملت و نیروهای مسلح نبود، دشمن دست خالی و مفتضحانه از منطقه برنمی گشت.

وی اظهار داشت: نیروهای مسلح پس از دفاع مقدس در هر جا که نیاز بود، کنار مردم بوده و در خط مقدم خدمتگزاری هستند.

امیر سرتیپ نعمتی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در طول تاریخ بعد از جنگ جهانی دوم هیچوقت دشمنان در یک جبهه متحد علیه یک کشور نبودند، اما در جنگ تحمیلی علیه ایران متحد شدند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن با دلاوری و رشادتهای ملت ایران به هیچیک از اهدافی که اعلام کرده بود نرسید، ملت ایران ایثارگری های رزمندگان را هیچگاه فراموش نخواهند کرد.

به گزارش ایرنا، آیین رژه نیروهای مسلح خراسان رضوی در بلوار نماز مشهد برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha