۳۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۳۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85235576
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باورهای دینی مانع دست درازی دشمنان به خاک کشور شده است

زنجان - ایرنا - جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: دستاورد جنگ این بود که یک وجب خاک کشور به دست دشمن نیفتاد و این از افتخارات است، از طرفی ایرانیان اعتماد به نفس یافته و با قدرت به دنیا اعلام کردند که با اعتقاد و باورهای دینی خود دشمنان را سرجای خود می نشانند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ محمد شرفی روز جمعه در مراسم رژه نیروی مسلح استان زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در اوج جنگ سرد شرق و غرب به پیروزی رسید افزود: بعد از اضمحلاح رژیم ستمشاهی که در۲۲ بهمن سال ۵۷ رخ داد تمامی ساختارهای انقلاب اسلامی نسبت به رژیم گذشته از تحولات عجیبی برخوردار شد.

وی با بیان اینکه با موازنه در منطقه، نظام جمهوری اسلامی شکل گرفت که تمامی منافع استکبار را به خطر انداخت اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی به هر نحوی تلاش کردند نظام نوپای اسلامی در ایران شکل نگیرد و در همین جهت ناامنی ایجاد کردند.

سردار شرفی اضافه کرد: دشمنان در صدد تضعیف نظام اسلامی بودند و با برنامه ها و توطئه های مختلف به حذف بسیاری از گروه ها اقدام کردند.

این مسوول با بیان اینکه دشمن وقتی فهمید نظام جمهوری اسلامی با هدایت های معمار کبیر انقلاب با شتاب در حال حرکت است، ادامه داد: دشمنان دست به توطئه زدند و پس از مدتی به این جمع بندی رسیدند که حمله ای به ایران صورت بگیرد.

سردار شرفی افزود: دشمن در ۳۱ شهریور سال ۵۹ به کشورمان حمله، ۱۰ فرودگاه کشور را بمباران و بصورت زمینی ۱۵ هزار کیلومتر از خاک ایران را تصرف کرد.

وی اظهار داشت: در شرایط نابرابر، جنگی بر ایران تحمیل شد که دنیا از کشور عراق حمایت و کمک های متعددی به آنان کرد.

این مسوول با بیان اینکه با رهبری امام راحل شرایط متفاوت تری در کشور حاکم شد گفت: با راهبرد رهبری در مقابل دشمن، ایجاد توان دفاعی و تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی همچنین ورود سپاه، دشمنان به اهداف و برنامه های خود نرسیدند.

سردار شرفی تصریح کرد: هر چند سنگرهای ما به قربانگاه تبدیل شد اما جوانان این مرز و بوم نگذاشتند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

معاون جانشین فراجا با بیان اینکه دنیا به توانمندی ایران پی برد و متوجه شد که نمی تواند قدم در خاک این کشور بگذارد خاطرنشان کرد: مردم ایران از استقلال برخوردار شدند و در این میان تکیه گاه اصلی ما ارزش های دینی، انقلابی و رهنمودهای امام راحل بود.

وی بیان کرد: با وجود تهدیدات و تحریم های دشمنان، کشورمان با نبوغ و خلاقیت به مسیر و پیشرفت خود ادامه می دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha