مسوولان مهاباد با خانواده ۲ شهید این شهرستان دیدار کردند

مهاباد - ایرنا - مسوولان مهاباد به مناسبت هفته دفاع مقدس با خانواده ۲ شهید این شهرستان دیدار و از صبر و استقامت آنان تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جمعی از مسوولان دستگاه‌های اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان مهاباد روز جمعه در نخستین روز هفته دفاع مقدس با حضور در منزل شهید حسین عزیزی و شهید پژمان یزدانفر، از خانواده این شهیدان قدردانی به عمل آوردند.

فرماندار ویژه مهاباد در این دیدار اظهار کرد: دوران دفاع مقدس دستاوردهای قابل توجهی از جمله شکوفایی استعداد، توانمندی ها و فرهنگ ایثار و مقاومت برای ما داشته که به واسطه آن در برابر دشمن ایستاده ایم.

حسن عباسی با بیان اینکه شهدا در زمان حیات و شهادتشان مایه خیر و برکت بودند، ادامه داد: رشادت و فداکاری رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی باعث شد که بر خلاف جنگ های قبلی حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان نیفتد.

وی بیان کرد: ملت ایران مدیون خانواده شهدا هستند که با تربیت چنین فرزندانی مایه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی شده و حضور ما در جمع خانواده شهدا ادای تکلیف و وظیفه است.

شهیدان حسین عزیزی و پژمان یزدانفر در سال ۱۳۸۵ به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و در دوران دفاع مقدس ۷۵۰ شهید در راه دفاع از اسلام و انقلاب تقدیم نظام کرده است.

امروز اولین روز هفته دفاع مقدس است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha