۳۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۵۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85235609
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نیروهای مسلح زنجان در اوج آمادگی قرار دارند

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح تحت رهبری فرماندهی کل قوا در اوج آمادگی و اقتدار قرار دارند، گفت: نیروهای مسلح گوش به فرمان ولی فقیه هستند، اگر دشمنان اسلام تهدیدی را علیه جمهوری اسلامی عملی کنند با پاسخ کوبنده مواجه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار جهانبخش کرمی روز جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح افزود: رژیم بعث صدام در ۳۱ شهریور سال ۵۹ با پشتیبانی ابرقدرت های شیاطین، غرب، شرق و در راس آنها آمریکا برای از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جنگ تمام عیار را آغاز کردند.

وی اظهار داشت: دشمنان می خواستند در کمترین زمان و به صورت قاطع با پیروزی بتوانند این نظام و انقلاب را به تصرف خود درآورند و همه شیاطین نیز از آنها استفاده و پشتیبانی کردند.

این مسوول ادامه داد: مردم ولایی، عاشورایی، انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی تحت رهبری تحت امام راحل، عاشورایی از انقلاب و اسلام دفاع کردند و به ندای امام لبیک گفتند و هشت سال در مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب ایستادند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: امام راحل در پایان دفاع مقدس فرمودند "ما در جنگ ابهت ۲ ابر قدرت شرق و غرب را شکستیم".

سردار کرمی افزود: در زمان حاضر هماهنگی، وحدت، همدلی، صمیمیت و هم افزایی تحت هدایت های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان همچین تعاملات بسیار خوبی بین مسوولان و نیروهای مسلح حاکم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha