امام جمعه اهواز: هشت سال دفاع مقدس برای ایران سربلندی به ارمغان آورد

اهواز - ایرنا - امام جمعه اهواز با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس برای ایران سربلندی و عزت به ارمغان آورد گفت: در جنگ هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک کشور را به دشمن واگذار نکردیم که نشانه عزت و قدرت جمهوری اسلامی در برابر دشمنان است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید "محمد نبی موسوی‌فرد" جمعه در آئین رژه ۳۱ شهریور که در بلوار امام رضا منطقه کیانشهر اهواز برگزار شد، اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی امروز با اقتدار در منطقه حضور دارند.

وی با بیان اینکه در دوران گذشته به راحتی طی قرارداد های ننگین، بخش‌هایی از کشور را به دشمنان می‌دادند، افزود: در زمان گذشته شهر تهران محل خودنمایی افسران کشورهای دیگر بود و به ایران به چشم حقارت نگاه می‌کردند، اما امروز با اقتدار به ایران نگاه می‌کنند.

استاندار خوزستان: سربازان امام زمان آماده دفاع از خاک کشور هستند

استاندار خوزستان در این آیین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: با خدای خود عهد می‌کنیم از مسیر شهدا خارج نشویم و راه شهدا را ادامه دهیم.

علی اکبرحسینی محراب ادامه داد: سربازان امام زمان با تمام امکانات آماده دفاع از خاک کشور هستند.

وی با بیان اینکه این رزمایش باید باعث فرار آمریکا از منطقه شود، گفت: امروز جمهوری اسلامی به توان نظامی بالایی رسیده که شاهد هستیم سایر کشورها درخواست خرید پهباد از ایران را دارند.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) در این رزمایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای حادثه ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ اهواز گفت: امروز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، نیروهای مسلح با اقتدار در سراسر کشور به خصوص در خوزستان جمع شدند تا با وحدت و یکدلی آمادگی خود را به رهبری معظم انقلاب اسلامی برای دفاع از میهن اسلامی نشان دهند.

به گزارش ایرنا، همزمان با آغاز نخستین روز از هفته دفاع مقدس، با شعار " متحد هستیم" یگان های نیروهای مسلح خوزستان در اهواز روز جمعه با برپایی رژه حماسی همزمان با سراسر کشور، اقتدار و توان رزمی خود را به نمایش گذاشتند.

رزمایش ۳۱ شهریور با حضور مقامات نظامی، انتظامی، استاندار، امام جمعه، نماینده مردم در مجلس خبرگان و جمعی از مسئولان استانی و محلی برگزار شد.

۳۱ شهریورماه سال ۱۳۵۹ ارتش متجاوز بعث عراق با عبور از مرزها به خاک میهن اسلامی حمله کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha