مواضع رییس جمهور در سازمان ملل نماد مقاومت ملت ایران اسلامی بود

ایلام - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های ایلام، ایوان، چوار، سیروان، چرداول، ملکشاهی،مهران و هلیلان در مجلس شورای اسلامی گفت: مواضع رییس جمهور در سازمان ملل نماد مقاومت ما، همبستگی ملت ایران با جهان اسلام و حفاظت از تمام ارزش و اعتقادات نظام اسلامی بود.

"سارا فلاحی" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به سخنرانی و مواضع رییس جمهور در سازمان ملل، اظهار کرد: سخنرانی و حضور روسای جمهور در سازمان ملل برای ما بسیار مهم است، به دلیل اینکه یک تریبون جهانی است و ما می توانیم مواضع رسمی کشور را به همه دنیا اعلام کنیم.

وی ابراز کرد: شرایط کشور ما هم اکنون شرایط خطیری است، آمریکایی ها از برجام خارج شدند و تحریم ها را گسترده تر کردند، اسلام هراسی و ایران هراسی به راه انداخته‌اند و به اشکال مختلف تبلیغ می کنند و از این مقوله هم فراتر رفته و به توهین و تهمت به مقدسات رسیده است.

فلاحی عنوان کرد: دشمنان و نظام سلطه، در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی به شدت علیه ما کار می کنند و یک امپریالیسم رسانه ای علیه کشور شکل داده اند و به گونه های مختلف یک جبهه عبری، عربی و غربی در حوزه های مختلف علیه کشورمان شکل داده اند.

مواضع رییس جمهور در سازمان ملل نماد مقاومت ملت ایران اسلامی بود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور در سازمان ملل مواضع رسمی جمهوری اسلامی را اعلام کردند که این مواضع هم نماد مقاومت ما بود، نماد همبستگی ملت ایران با جهان اسلام بود و حفاظت از تمام ارزش و اعتقادات ما بود.

فلاحی افزود: امیدواریم از این مواضعی که در سازمان ملل گرفته شد در راستای شکل دادن یک جبهه مقاومت گسترده و گسترده تر از جامعه مسلمانان، در سراسر جهان برای فریاد ملت های مظلوم که تحت سیطره و ظلم قرار می گیرند، استفاده شود و همه این ملت ها در کنار ما باشند.

وی گفت: این دیپلماسی همسایگی که ما شروع کردیم و دشمن را با چالش مواجه کرده است و باید ادامه پیدا کند.

نماینده مردم شهرستان های ایلام، ایوان، چوار، سیروان، چرداول، ملکشاهی،مهران و هلیلان در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: هسته اصلی منافع ملی ما تمامیت ارضی ماست و اجازه نمی دهیم در رابطه به تمامیت ارضی کشورمان عنوان های نادرست را مطرح شود و امیدواریم رییس جمهور همان مواضع قدرتمندی که در سازمان ملل را در مورد بحث تمامیت ارضی داشته باشند در این زمینه البته مبتنی بر عقلانیت و مصالح نظام جمهوری اسلامی داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha