مسوولان از دفاع مقدس درس بگیرند

خرم‌آباد - ایرنا - جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: مسوولان ما باید از دفاع مقدس درس بگیرند چرا که نوع تفکر و نحوه حضور آنان برای دفاع از کشور در میدان جنگ الگو و بی نظیر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار "روح اله نوری" روز جمعه در حاشیه بازدید از باغ موزه دفاع مقدس لرستان در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه عملیات ساخت این موزه نباید طول می‌کشید، اظهار کرد: به دلیل اینکه بهره برداری از این موزه یکی از مطالبات بحق مردم است، سردار کارگر پشیبانی لازم را برای این مسئله خواهند داشت.

وی با قدردانی از دست اندرکاران ساخت موزه و تحسین از طراحی منحصر به فرد، مصالح به کار رفته و شکل مهندسی آن افزود: دلیل اصرار سردار کارگر به جمع آوری خاطرات گذشته بسیجیان، جانانه جنگیدن و اعتقاد راسخ آنان به امام خمینی(ره)، دفاع از انقلاب و انگیزه و تعصب و مردانگی مثال زدنی آنان بود.

سردار نوری با تاکید بر اینکه مسوولان ما باید از دفاع مقدس درس بگیرند، تصریح کرد: این نوع تفکر و نحوه حضور آنان برای دفاع از کشور، بدون هیچ ادوات و لباس نظامی، در نوع خود کم نظیر بود که نتیجه آن منجر به شکست دشمنان شد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: امروز هر شخصی مسوولیتی را برعهده دارد باید ضمن خدمت بی منت به مردم، با وجود کم و کسری هایی که وجود دارد در خدمت به مردم و دفاع از انقلاب اسلامی کوتاهی نکند.

سردار نوری گفت: با وجود توطئه و ترفندهایی که دشمن علیه نظام به کار گرفته برای استقلال و سربلندی انقلاب در هر پستی که هستیم باید شبانه روزی تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه همه مشکلات کشور مربوط به تحریم ها نیست، بیان کرد: بخشی از مشکلات مربوط به کم کاری مسوولان است چرا که نباید نسبت به انقلاب و مردم کوتاهی کنیم.

وی ادامه داد: دشمن هرگز از مواضع خود کوتاه نمی آید و به دنبال بی ثباتی در کشور است اما همه ما باید برای مردم تبیین کنیم و دشمن، منافقان، سلطنت طلبان و تجزیه طلبان را به آنها بشناسیم در غیر این صورت کوتاهی کرده ایم.

احداث پروژه باغ‌ موزه دفاع مقدس لرستان از سال ۸۶ مطرح و کارهای مطالعاتی آن سال ۱۳۸۷ به پایان رسید و عملیات اجرایی سال ۸۹ در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع واقع در تپه شهدای گمنام خرم‌آباد آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha