۳۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۳۱
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85235692
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دنیا جرات تهدید ایران اسلامی را ندارد

کرج – ایرنا – یادگار دوران دفاع مقدس در استان البرز گفت: امروز بواسطه رشادت ها و مقاومت هایی که شاهد آن هستیم، در دنیا هیچ کشوری جرات تهدید ایران اسلامی را ندارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار" سید حیدرموسوی " روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه کرج افزود: اکنون دشمن به جنگ نیابتی یعنی هزینه کردن و اطلاعات دادن به دیگران برای جنگ با ما و تفرقه افکنی به منظور رسیدن به اهداف خود امیدوار است که این نقشه های شوم را نیز باید خنثی کرد .

وی بیان کرد: چنانچه درسال ۱۴۰۱ دیدیم که به رغم تلاش های که دشمن داشت با شکست مواجه شد ، بنابراین نباید از تفرقه افکنی که برای اختلاف انداختن بین مردم و مسوولان، مردم با مردم در پیش گرفته غافل شد .

دنیا جرات تهدید ایران اسلامی را ندارد

موسوی یادآورشد: امروز به برکت خون شهدا روز به روز وضعیت جامعه اسلامی ایران بهتر شده و درمسیر پیشرفت و تعالی قرار گرفته ایم که ادامه این مسیر با هوشیاری و بصیرت هرچه بیشتر باید همراه باشد .

این یادگار دفاع مقدس دراستان البرز گفت: دفاع مقدس نمی توانست به پیروزی برسد مگر با پیروی از ولایت فقیه زمان که جانفشانی ها و ایثارگری های بسیاری را دراین زمینه شاهد بودیم .

وی با تاکید بر توجه بیشتر به موضوع دفاع مقدس و دستاوردهای آن در مدارس و دانشگاه ها ادامه داد: در زمان جنگ تحمیلی از سوی صدام ایران اسلامی در مقام دفاع از تفکر اسلامی و اسلام ناب قرار گرفت .

موسوی بیان کرد: در همین استان البرز از پنج هزار و ۲۶۰ شهیدی که تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی شد تعداد قابل توجهی روحانی و دانش آموز بودند که باید امروز این سنگر را حفظ کرد .

وی گفت: سنگر دفاع از انقلاب اسلامی تغییر کرده و باید به شیوه دیگری میدان دار بود که نسل انقلاب اسلامی با پیروی از رهبر معظم انقلاب این سنگر را حفظ خواهد کرد .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha