۳۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85235729
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بوشهر: آموزه‌های بی‌شمار دفاع مقدس به نسل جوان منتقل شود

بوشهر-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: در هفته دفاع مقدس علاوه بر تجلیل از فعالان این عرصه باید آموزه‌های بی‌شمار دفاع مقدس با نهایت ظرافت و دقت به نسل جوان تعلیم داده شود.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید با نگاهی جامع و بسیار پرحجم دفاع مقدس را تحقیق و ملاحظه کرد چرا که دفاع مقدس مدرسه آموزش تمام خوبی‌ها و بزرگی‌ها است.

وی بیان کرد: هر چند تهاجم علیه تمامیت ارضی تنها بخشی از تهاجم دشمن بعثی علیه کشورمان در سال 1359 بود اما هدف اصلی آنها از بین بردن انقلاب اسلامی و آرمان‌ها و ارزش‌ها بود.

خطیب نماز جمعه بوشهر اظهار کرد: تمام کشورها همراه با دشمن بعثی آمده بودند ایران اسلامی را از بین ببرند ولی عظمت،، شکوه و نقش‌آفرینی موثر نیروهای مسلح و مردم مانع از تحقق اهداف شوم آنها شد.

صفایی بوشهری ادامه داد: دشمن امروز به دنبال ایجاد اختلاف و توطئه است که در این شرایط وحدت به عنوان مسئله‌ای راهبردی باید مورد توجه همگان باشد.

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل اظهار کرد: رئیس جمهور با حضور با صلابت خود با اقتدار از قرآن، انقلاب اسلامی و حق و حقوق ملت دفاع کردند که چنین رویکردی ارزشمند و قابل تقدیر بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: از وزارت نفت و دانشگاه خلیج فارس برای برگزاری آزمون استخدامی نفت در بوشهر کمال قدردانی و تشکر داریم چرا که این رویکرد مایه عزت و احترام جوانان بومی است.

وی گفت: مردم استان بوشهر همواره برای انقلاب اسلامی بال بوده و هیچگاه بار نبودند که چنین مردمی باید مورد توجه دقیق مسئولان باشد.

صفایی بوشهری تصریح کرد: مسئولان در هر رده‌ خدمتی باید تا جایی که می‌توانند باید از کار مردم گره‌گشایی داشته و به خدمت رسانی خود افتخار کنند.

وی در ادامه با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع)، آغاز امامت حضرت مهدی موعود (ع) را تبریک گفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha