رییس جمهور آفندی و حمله‌وار از حقوق ملت ایران دفاع کرد

ساوه - ایرنا - امام جمعه ساوه گفت: رییس جمهور به صورت آفندی و حمله‌وار از حقوق ملت ایران در هفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل دفاع کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «جعفر رحیمی» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ساوه اظهار کرد: آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور کشورمان با سخنان آفندی، انقلابی و حمله وار از حقوق ملت ایران برابر جهانیان در هفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل دفاع کردند.

وی اضافه کرد: نشان دادن عکس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سال گذشته و کلام الله مجید در سال جاری حسین سخنرانی خود نشان از شجاعت ایشان در دفاع از آرمان های انقلاب و حقوق مردم برابر دیدگان جهانیان است.

دشمن در هیچ شرایطی با انقلاب آتش بس ندارد

امام جمعه ساوه با اشاره به دیدار رزمندگان و بسیجیان کشور با رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس که درسی برگرفته از نهضت حسینی، فرهنگ عزت و ذلت ناپذیری است و باید تلاش کنیم تا همانند واقعه کربلا زنده نگه داشته شود.

وی اضافه کرد: فرهیختگان همانطوری که برای تبیین و تفسیر فلسفه نهضت کربلا در بین جوامع بشری همت دارند باید برای تبیین دستاوردهای جنگ تحمیلی نیز تلاش و ممارستی همانند فرهنگ عاشورای حسینی داشته و از هفته دفاع مقدس به عنوان فرصتی برای بررسی چگونگی تبدیل شدن این جنگ به دفاع مقدس استفاده کرد.

حجت الاسلام رحیمی رهبری و فرماندهی، صبر و پایداری، توکل و یاد خدا، شجاعت و دلاوری، عدم دنیا دوستی و دلبستگی به زخارف دنیا، ایثار و فداکاری و وفاق و وحدت ملی مردم ایران را از عوامل پیروزی ملت ایران در یک نبرد ناجوانمردانه و نابرابری همچون جنگ تحمیلی اعلام کرد.

وی با بیان اینکه دشمن در هیچ شرایطی با انقلاب و مردم ایران آتش بسی ندارد اظهار کرد: هوشیاری برابر دشمن و معاندان، ایمان به خدا و روحیه ایثار در سخت ترین شرایط برای رویارویی و ایستادگی مقابل دشمنان و زمینه سازی فتنه گرا برای تجاوز بیگانگان از درس های دفاع مقدس است.

امام حسن عسگری مساله امات را نهادینه کرد

رحیمی با اشاره به شهادت امام حسن عسگری(ع) و آغاز ولایت امام زمان (عج) افزود: دوران امام یازدهم یک عصر پر تلاطمی بود که ایشان توانستند با تشکیل یک حوزه علمیه قوی و تربیت شاگردانی بزرگ مساله امامت را نهادینه کرد.

وی در خصوص آغاز ولایت حضرت مهدی (عج) نیز گفت: ولی و خلیفه خدا واسطه فیض الهی به مخلوقات است که اگر این واسطه از روی جهان حذف شود بساط همه عالم به هم می خورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha