نیروهای مسلح جایی برای جولان نیروهای فرامرزی در خلیج فارس نگذاشته‌اند

بوشهر- ایرنا- معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با امن نگه داشتن خلیج‌فارس، جایی برای جولان نیروهای فرامرزی در خلیج فارس نگذاشته و به مانند سدی محکم در مقابل متجاوزان ایستادگی می‌کنند.

به گزارش ایرنا، امیر خلبان علی اکبر طالب‌زاده روز جمعه در مراسم رژه هفته دفاع مقدس در بوشهر اظهار کرد: در شرایط کنونی، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با صلابت‌تر از همیشه، ولایت‌مدار و انقلابی در خدمت به نظام اسلامی هستند.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس حماسه همگانی بود که آحاد ملت ایران در کنار ارتش، سپاه و بسیج، نیروی انتظامی و سایر نیروها در این پیروزی بزرگ سهم به‌سزایی داشتند.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تولید تجهیزات مورد نیاز خودکفا، در کسب و تولید علم پر توان و در روحیه فدای ملت بودن، صادق و استوار هستند.

طالب‌زاده ادامه داد: دفاع مقدس گنجینه‌ای تمام نشدنی است، این گنجینه عظیم اقتدار، موفقیت و توانمندی ملت ایران است که می‌توان در همه مقاطع از آن بهره برد.

وی ادامه داد: نیاز است رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام، نیروهای مسلح و شهدا به جامعه تببین شود.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: همچنین این دلاوری ها و رشادت‌ها به‌عنوان نماد و الگوی موفق مؤثر در بین جوانان اشاعه داده شود.

طالب زاده یادآور شد: هفته دفاع مقدس، فرصت مناسبی برای تبیین این رشادت‌ها و جانفشانی‌ها است.

وی عنوان کرد: دفاع مقدس در جنگ تحمیلی حقیقت تاریخی و بخشی از تاریخ بزرگ مقاومت و مظلومیت سرزمین پرافتخار ایران اسلامی است.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای تبیین این رشادت‌ها و جانفشانی‌ها دانست و بیان کرد: دفاع مقدس در جنگ تحمیلی حقیقت تاریخی و بخشی از تاریخ بزرگ مقاومت و مظلومیت سرزمین پرافتخار ایران اسلامی است.

وی بیان کرد: برگزاری یادواره‌های هفته دفاع مقدس در کشور علاوه بر ادای دین خود به شهدا، ایثارگران، جانبازان و دلیرمردان هشت سال دفاع مقدس است بهترین روش زنده نگه داشتن این فرهنگ متعالی و انتقال آن از نسلی به نسل دیگر است.

طالب‌زاده با یادآوری ایفای نقش و سهم مردم و نیروهای مسلح استان بوشهر در هشت سال دفاع مقدس، گفت: این استان سرشار از تاریخ درخشان و پرافتخار در مقابله با استعمار و استکبار در راستای اهداف ملی و کرامت ملت ایران است که در برهه‌های مختلف تاریخی رشادت و مردانگی خود را در برابر دشمنان نشان داده‌اند.

امیر طالب‌زاده دفاع مقدس را داستان راستین ملت بزرگ و نیروهای مسلح ایران اسلامی دانست که در مقابل استکبار جهانی با جوانمردی ایستادگی کردند.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقش مهم نیروهای مسلح در امنیت کشور، اظهار کرد: پایگاه ششم شکاری بوشهر در کمتر از ۲ ساعت از آولین حمله دشمن به خاک کشور، پاسخ دندان‌شکن به رژیم بعث و صدام داد و رؤیا شیرین تصرف ایران را به کابوس مبدل کرد.

وی ادامه داد: پایگاه دوم دریایی ارتش به همراه پایگاه هوایی بوشهر نیروی دریایی عراق را در عملیات مروارید به‌ صورت ۱۰۰ درصد تا پایان جنگ تحمیلی نابود کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha