۳۰ مصدوم حوادث جاده‌ای به بیمارستان امام حسین‌(ع) شاهرود منتقل شدند

شاهرود - ایرنا - رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: ۳۰ مصدوم حوادث جاده‌ای طی یک هفته گذشته توسط اورژانس این شهرستان به بیمارستان امام حسین‌(ع) منتقل شدند.

زهره صالح نساج روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تعطیلات هفته گذشته و تردد مسافران از محورهای شهرستان‌های شاهرود و میامی افزود: طی یک هفته گذشته ۵۱ نفر در محورهای این ۲ شهرستان براثر تصادف و واژگونی خودرو مصدوم شدند که به ۲۱ نفر خدمات سرپایی ارایه شد و ۳۰ مصدوم نیز با آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان امام حسین‌(ع) شاهرود انتقال یافتند.

وی با اشاره به اینکه ۱۴ حادثه جاده‌ای در محورهای شاهرود و میامی طی یک هفته گذشته چهار فوتی بر جای گذاشت، ابراز کرد: حوادث جاده جیلان یک نفر، طرود ۲ نفر و ری‌آباد میامی یک‌نفر فوتی داشت.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود ادامه داد: طی یک سورتی پرواز بالگرد اورژانس چهار مصدوم واژگونی خودروی دنا در جاده احمدآباد بیارجمند به بیمارستان شاهرود انتقال یافتند.

صالح نساج با اشاره به اینکه بیشتر حوادث جاده‌ای در شرق استان سمنان در محور میامی به سبزوار رخ داده است، اظهار کرد: طی یک هفته گذشته اورژانس شاهرود به مصدومان ۵۱ تصادف شهری نیز خدمات‌رسانی کرد.

وی با اشاره به اینکه در این بازه زمانی بیش از یکهزار و ۷۲۳ تماس تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس شاهرود برقرار شد، ابراز کرد: ۲۵ مورد از این تماس‌ها مربوط به بیماران قلبی بود.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۱۷۴ کارشناس در ۱۶ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، ۲ موتورلانس، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می‌کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات‌دهی به بیماران سرپایی در این مرکز آماده است.

براساس آمار، سالانه بیش از ۱۵ میلیون مسافر در مسیر اصلی محور تهران - مشهد و برعکس از استان سمنان تردد می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha