۳۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۵۸
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85235959
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش در ۲ کانکس حاوی اقلام دارویی ایلام مهار شد

۳۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۵۸
کد خبر: 85235959
آتش در ۲ کانکس حاوی اقلام دارویی ایلام مهار شد

ایلام - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت که آتش سوزی در محوطه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی این استان مهار شد اما خساراتی بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا این حادثه مقارن عصر امروز جمعه رخ داد که بر اثر آن مقادیری اقلام دارویی و غذایی در آتش سوخت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام در این باره گفت: آتش موجب سوختن ۲ کانکس در محوطه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایلام شد.

نصرت اله لطفی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این ۲ کانکس انبار مقادیر زیادی اقلام دارویی و غذایی بوده است که حجم بالای آتش باعث سوختن انبار و محتویات داخل آنها شد.

وی ادامه داد: باتوجه به حساسیت موضوع و احتمال سرایت آتش به دیگر قسمت های اداره، نیروهای آتش نشانی از ۲ ایستگاه به محل حادثه اعزام و آتش را مهار را کردند.

به گفته وی چگونگی این حادثه و میزان خسارت وارده و دیگر جزییات در دست بررسی است.

خبرنگار ایرنا تلاش کرد نظر مدیران دانشگاه علوم پزشکی ایلام را در این باره جویا شود که روابط عمومی این مرکز علمی - آموزشی اعلام کرد یک کانکس حاوی داروهای تاریخ گذشته در محوطه‌ معاونت غذا و دارو به علت تابش آفتاب دچار آتش سوزی شده است.

به گزارش ایرنا، نیمه دوم تیرماه امسال نیز انفجار کمپرسور واحد سرمایش بیمارستان بقیه الله (عج) شهر ایلام باعث فوت یک نفر و مصدومیت ۲ نفر دیگر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha