۳۱ شهریور ۱۴۰۲، ۲۳:۱۷
کد خبر: 85236059
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 دوومیدانی جوانان کشور؛ سه رکورد باشگاهی شکسته شد

۳۱ شهریور ۱۴۰۲، ۲۳:۱۷
کد خبر: 85236059
 دوومیدانی جوانان کشور؛ سه رکورد باشگاهی شکسته شد

تهران- ایرنا- نخستین مرحله از چهارمین دوره رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش پسران با پیشتازی قاطع تیم ذوب‌آهن اصفهان و شکسته شدن چهار رکورد باشگاهی به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، اولین مرحله از چهارمین دوره رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش پسران در حالی در مجموعه دوومیدانی آفتاب انقلاب به پایان رسید که تیم‌ ذوب آهن اصفهان با کسب ۲۳۳ امتیاز پیش‌تاز است و تیم‌های فولاد هرمزگان با کسب ۱۱۳ امتیاز و گل‌گهر سیرجان با ۸۱ امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی قرار دارند.

در این مسابقات، ۱۷۰ ورزشکار در قالب تیم‌های گل‌گهرسیرجان، ذوب آهن اصفهان، فولاد هرمزگان، مهر عظام فارس، تکنیک برتر بابلسر، مهر عظام کشور، راشد گوهر زنجان و پرشین گناوه به مصاف یکدیگر رفتند.

در جریان این رقابت‌ها سه رکورد باشگاهی نیز شکسته شد که بر همین اساس، سمیر اقبالی در ماده ۳۰۰۰متر با مانع حد نصاب ۹:۱۹.۸۹دقیقه به ثبت رساند که با این زمان رکورد باشگاهی این ماده را که با زمان ۹:۳۲.۶۸ در اختیار خودش بود ارتقاء داد.

همچنین پوریا اسحاقی در رقابت ماده ۵۰۰۰متر با ثبت زمان ۱۵:۱۴.۱۵دقیقه رکورد باشگاهی این ماده را که با حد نصاب۱۵:۳۰.۸۴دقیقه در اختیار خودش بود بهبود بخشید.

وی همچنین در رقابت ماده ۳۰۰۰متر با زمان ۸:۳۰.۱۲ دقیقه قهرمان شد و رکورد باشگاهی ماده ۳۰۰۰متر را که با حد نصاب ۸:۳۳.۲۶دقیقه در اختیار حسین نوری بود ارتقاء داد.

در ادامه این مسابقات نیز و در رقابت ماده ۴۰۰متر با مانه محمد عبد شهری با ثبت زمان ۵۴.۲۰ثانیه رکورد باشگاهی رده سنی جوانان را که با حد نصاب ۵۴.۳۱ثانیه در اختیار بونس براتی بود شکست و در جایگاه نخست ایستاد.

مرحله دوم و آخرین مرحله از این مسابقات مهر ماه سال جاری برگزار و با معرفی تیم قهرمان چهارمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور به پایان خواهد رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha