سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل قدرت جمهوری اسلامی را نشان داد

اراک - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل قدرت جمهوری اسلامی ایران را نشان داد.

به گزارش ایرنا، آیت‌ الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» روز شنبه در آیین نواختن زنگ مهر و مقاومت در اراک، افزود: سرزمین و جمعیت ایران اسلامی یک صدم جمعیت و وسعت جهان را به حود اختصاص داده و سفر رئیس جمهور در سازمان ملل با وجود دشمنی دشمنان و منافقان به جهانیان نشان داد که تاثیر نظام مقدس جمهوری اسلامی همانند گذشته بیش از وسعت و جمعیت این کشور در جهان است.

وی، با یادآوری آغاز سال تحصیلی جدید ادامه داد: ۲۰ میلیون نفر و حدود یک سوم جمعیت کشور به صورت مستقیم و تمام جمعیت کشور به صورت غیرمستقیم با آموزش و پرورش در ارتباط است.

امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: خشت‌هایی که امروز در آموزش و پرورش بر روی هم گذاشته می‌شود، مقدمه ساخت و ایجاد ساختمان فرهنگ، عظمت و استقلال آینده کشور در جهان و جنوب آسیا است.

آیت الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: نوزادی ۱۲۰ سال پیش در شهرستان خمین متولد و پرورش یافت و توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و امروز این انقلاب در دنیا سرآمد است.

وی گفت: هیچ حادثه‌ای همانند پیروزی انقلاب اسلامی در جهان تاثیر گذار نبوده و نخواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: امید است با جدیت، همت، حمایت، تلاش و جهاد عملی و عملی مسئولان سال تحصیلی تاثیرگذاری آغاز شود و دانش‌آموزان با آگاه‌سازی تحت تاثیر دشمنان قرار نگیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی هم در این آیین گفت: امروز به برکت خون شهدا کشور در آرامش و آسایش قرار دارد و سال تحصیلی جدید با آرامش و آسایش آغاز می‌شود.

«احمدرضا نوازنی» افزود: امروز جهاد در مدرسه‌ها است و دبیران و دانش‌آموزان، مجاهدان این راه هستند و با تحصیل علم و دانش، کار دانش‌آموزان سال ۵۷ را انجام می‌دهند.

۲۵۸ هزار دانش‌آموز استان مرکزی در ۲ هزار و ۱۰۱ مدرسه اشتغال دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha