۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۸
کد خبر: 85236318
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه ساوه بر رفع مشکلات آموزش و پرورش تاکید کرد

ساوه - ایرنا - امام جمعه ستوه بر رفع مشکلات آموزش و پرورش این شهرستان به منظور پیشبرد اهداف تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر رحیمی روز شنبه در آیین نواختن زنگ مهر با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان جامعه هستند و باید برای تربیت آنها از نظر اخلاقی و علمی تمام توان خودمان را بکار بگیریم افزود: برای تحقق این هدف لازم است تمام چالش های پیش روی آموزش و پرورش از لحاظ زیرساختی و نیروی انسانی با تدبیر مسوولان مرتفع شود.

وی گفت: نداشتن کینه، تواضع و خشوع، استقامت برای رسیدن به خواسته های مشروع، اهمیت دادن به بازی به عنوان یکی ارکان زندگی از ویژگی های کودکان است که نبی مکرم اسلام (ص) از این خصایص به عنوان دلایل دوست داشته شدن کودکان عنوان و بر الگو گیری از آنان در جامعه بزرگسالان نیز تاکید کرده است.

وی همچنین با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار کرد: جوانان و فرزندان این خاک و بوم با حضور در جبهه های جنگ تحمیلی از حق علیه باطل جوانمردانه دفاع کردند و توانستند کشور ما را برابر تجاوز بیگانگان بیمه کردند.

همزمان با اولین روز بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس زنگ مهر و مقاومت با نوای دانش و ایثار در مدرسه محدثه شهرستان ساوه نواخته شد.

۵۶ هزار دانش آموز و سه هزار نوآموز ساوجی در ۲۹۳ مدرسه امروز (اول مهر) فصل جدید تحصیلی خود را جشن گرفتند و بیش از ۲ هزار معلم و کادر آموزشی نیز در شهرستان ساوه در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان فعالیت خود در سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ را آغاز کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha