۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۰
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85236340
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار زنجان: دستاوردهای کشور خار چشم دشمنان است

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به دستاوردهای علمی کشور، گفت:دستاوردهای کشور خار چشم دشمنان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالفضل رفیعی روز یکشنبه در مراسم جشن نواختن زنگ مهر و آیین بازگشایی مدارس در زنجان، اظهار کرد: امروز روز نشاط و آغازی دوباره برای دانش آموزان و جویندگان علم و دانش است تا آینده‌سازان این مرز و بوم با کسب علم، شرایط را برای داشتن ایرانی آبادتر فراهم کنند.

وی تصریح کرد: همزمانی بازگشایی مدارس و آغاز هفته دفاع مقدس، نویدبخش شور و هیجان است چراکه دشمنان از جهاد می‌ترسند و در هشت سال جنگ تحمیلی جوانان در برابر دشمن جهاد کردند و با آغاز سال تحصیلی نیز نوجوانان و جوانان این مرز و بوم جهاد علم را در پیش می‌گیرند و باید از این فرصت‌ها بهره برد.

رفیعی در ادامه با بیان اینکه دانش آموزان در درس خواندن و علم آموزی کوتاهی نکنند و هرچه بیشتر در این زمینه ها تلاش نمایند در آینده نتیجه بهتری می‌گیرند، افزود: دانش آموزان آینده سازان مملکت هستند و باید در تولید علم به آنها تکیه کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند و باید با ثبات قدم خود در کسب علم مسیر توسعه کشور را هموار کنند.

وی با بیان اینکه علم، یکی از مولفه‌های قدرت محسوب می شود و خوشبختانه کشور ما در این حوزه صاحب نام است، اضافه کرد: موفقیت‌های کشور در عرصه‌های مختلف همچون نانو و سایر علوم موجب اقتدار آن شده است.

رفیعی با اشاره به دستاوردهای کشور در حوزه های مختلف، افزود: امروز در نقطه خوبی داریم و مسیر درستی را طی کرده‌ایم که به گفته مقام معظم رهبری، قله نزدیک است و قطعا به آن خواهیم رسید و الان وقت ناامیدی نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha