۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۴
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 85236351
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار قزوین: موفقیت دانش آموز را نباید به درس خواندن گره زد

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین با اشاره به اینکه موفقیت دانش آموزان را نبایستی تنها به درس خواندن گره زد، گفت: امروز دانش آموزان در صورتی موفقیت کسب می کنند که در همه ابعاد اجتماعی، فرهنگی و ورزشی ورود جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدمهدی اعلایی روز شنبه در مراسم زنگ بازگشایی آغاز سال تحصیلی جدید که در دبیرستان دخترانه حاجی بهرامی قزوین، اظهار کرد: شما دانش آموزان باور داشته باشید که اگر به خود بپردازید و توان خود را تقویت کنید، می توانید قله های موفقیت شخصی و اجتماعی را یکی پس از دیگری کسب کنید.

وی با تاکید بر تقویت روحیه خودباوری در بین دانش آموزان، تاکید کرد: این قشر با خودباوری بایستی استعدادهای خود را کشف کند و در این راه همه نباید یک مسیر و یک راه را بروند، هر فردی که در مسیر استعدادها و علایق خود به شکل جدی فعالیت کند به طور قطع موفق خواهد بود.

اعلایی خاطرنشان کرد: جامعه فعلی و آینده نیز یک جامعه تک بعدی نخواهد بود و مسیر ما باید با بقیه یکسان باشد، هر مسیری که در راه علاقه و استعداد شما همخوانی داشته باشد، آن مسیر موفقیت شما خواهد بود.

نماینده عالی دولت در استان خطاب به معلمان نیز گفت: در شرایط کنونی وظیفه خطیر و مهم شما، برانگیختن روحیه امید در بین دانش آموزان و جامعه بوده چرا که جوهره و ذات الهی، امید آفرینی می باشد و اینکه امید در جامعه گسترده شود تا شرایط خوبی را کسب کنیم، یک واقعیت به شمار می رود.

اعلایی اضافه کرد: با امیدآفرینی می توان شرایط خاص و قابل قبولی را در جامعه فراهم آورد چرا که فضای آینده به طور قطع رو به رشد و امیدوار کنند است و در این راه نقش معلمان مدارس که می توانند کیفیت آموزشی را ارتقا ببخشند، بی بدیل خواهد بود.

۲۵۱ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف در سال تحصیلی جدید در یک هزار و ۶۹۰ مدرسه تحصیل می کنند که هفت هزار نفر آنان را اتباع تشکیل می دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha