۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۶
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85236352
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فیلم | ۶۵ هزار و ۵۳۲ دانش آموز در آبادان سال تحصیلی را آغاز کردند

آبادان - ایرنا - ۶۵ هزار و ۵۳۲ دانش آموز در ۲۹۰ واحد آموزشی آبادان سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ را همزمان با سراسر کشور آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا امام جمعه آبادان شنبه در مراسم بازگشایی مدارس در در مدرسه دخترانه شاهد خدیجه کبری (س) آبادان و زنگ ایثار و مقاومت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس بخصوص شهدای فرهنگی ۲ مهر آبادان را گرامیداشت و گفت: دشمن در فتنه سال گذشته فرهنگ و علم و تربیت جوانان کشور را هدف گرفته بود.

حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی اظهار کرد: از دیرباز کشور از سوی دشمن مورد تهاجم فرهنگی و سخت قرار داشت ولی هیچگاه به خواسته خود نرسیدند و امروز نیز با وجود جوانان انقلابی شکست خواهند خورد.

وی با اشاره به نقش جوانان در پویایی و حرکت رو به جلو کشور در شاخص‌های علمی و فن‌آوری افزود: اگر قرار است مشکلی از کشور برداشته شود بر دوش جوانان است و این قشر بارها اثبات کردند طرفدار حق هستند.

حجت‌الاسلام غبیشاوی افزود: در فتنه سال گذشته که با حضور جوانان خنثی شد دشمن با شعارهای ضد انسانی و مذهبی قصد فتنه انگیزی داشتند که شکست خوردند.

وی بیان داشت:در هشت سال دفاع مقدس جنگ تحمیل بر دوش جوانان انقلابی بود و این جوانان با حضور در جبهه حق علیه باطل حماسه آفریدند.

مدیر اداره آموزش و پرورش آبادان با بیان اینکه امروز ۶۵ هزار و ۵۳۲ دانش آموز در آبادان سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ را آغاز کردند گفت: از این تعداد پنج هزار و ۷۲۳ نفر کلاس اولی هستند.

سید علی موسوی گفت: کمبود معلم در آبادان وجود ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha