استاندار: کسب سهیمه استان مرکزی در بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ را تبریک گفت

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی با صدور پیامی، کسب سهمیه و حضور ورزشکاران این استان در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ چین را تبریک گفت.

در این پیام که شنبه به دست ایرنا رسید، «فرزاد مخلص‌الائمه» آورده است: به لطف خداوند متعال بار دیگر شاهد تبلور غیرت، عزت و توانمندی جوانان مومن و ورزشکار استان مرکزی جهت حضور در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هستیم و امید است جوانان رشید ایران اسلامی با افتخارآفرینی خود، دل ملت را شادمان سازند و ثابت کنند که با غیرت، اقتدار و توکل به خداوند می‌توانند در عرصه‌های مختلف سربلند و پیروز باشند.

در این پیام آمده است: این کسب سهمیه‌ها گوشه‌ای از ظرفیت و استعدادهای شگرف فرزندان ایران اسلامی و بالاخص خطه نخبه‌پرور استان مرکزی است که نشانگر تلاش هدفمند و پشتکار و اراده قوی است.

استاندار مرکزی در این پیام اضافه کرده است: عرصه ورزش قهرمانی، همواره یکی از میادین مهم افتخارآفرینی ورزشکاران پهلوان صفت ایران اسلامی است که بی‌شک بستری برای تقویت غرور ملی و زمینه‌ای ارزشمند برای ارتقای نشاط سالم اجتماعی و انسجام و همبستگی همه ایرانیان است.

مخلص‌الائمه در این پیام، حضور ارزشمند ۱۲ نماینده سرزمین آفتاب را در این رویداد مهم ارج نهاده و آرزوی افتخارآفرینی برای آنها کرده است.

رقابت‌های بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ چین از اول تا ۱۶ مهر ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و در این مسابقات ۴۸۲ رقابت در ۶۱ رشته ورزشی انجام می‌شود.

چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی نیز روزهای ۲۲ تا ۲۸ اکتبر سال ۲۰۲۳ (۳۰ مهر تا ۶ آبان سال ۱۴۰۲) در شهر هانگژو برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha