۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۱
کد خبرنگار: 3181
کد خبر: 85236435
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سفر رادیویی به مناطق عملیاتی غرب کشور با «مرز افتخار»

تهران- ایرنا- برنامه «مرز افتخار» رادیو جوان با بررسی نقش مناطق عملیاتی غرب کشور در حفظ جغرافیای کشور، به تحلیل نقش خانواده‌های ارتش در هفته دفاع مقدس می‌پردازد.

مسعود رنجبر مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو جوان به مناسبت هفته دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون ایرنا، بیان کرد: در آن روزها، رژیم بعثی عراق با هدفی خبیثانه به ایران اسلامی حمله کرد و تجاوزی ناخواسته را آغاز کرد. اما مردم غیرتمند ایران با شجاعت و ایمان به دفاع از استقلال و هویت خود، در جنگ تحمیلی به عنوان مدافعان حقوق انسانی و مقدس، به میدان رفتند. آنان از ارزش‌هایی والایی برخوردار بودند که آنها را از دنیایی پر از فریب و تملق جدا ساخت. و از لذت‌های مادی و گیرایی‌های دنیا پشت کردند و به میدان جهاد و دفاع از میهن اسلامی پا گذاشتند. آنان با ایثار و فداکاری، حماسه‌های بزرگی را در دفاع مقدس ایجاد کردند.

سفر رادیویی به مناطق عملیاتی غرب کشور با «مرز افتخار»

وی درباره برنامه «مرز افتخار» رادیو جوان عنوان کرد: در همین راستا این برنامه رادیویی از تهران تا مراغه، مهاباد، مریوان، سنندج، کرمانشاه (هوانیروز)، اسلام‌آباد غرب، سرپل ذهاب و شهید شیرودی با بررسی نقش مناطق عملیاتی غرب کشور در حفظ جغرافیای کشور، مخاطب را به دنیای ایثار و تلاش مردمان مناطق عملیاتی غرب کشور می‌برد.

مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو جوان در پایان خاطرنشان کرد: برنامه "مرز افتخار" تلاش می‌کند به مخاطب نشان دهد که چگونه مردمان این مناطق در شرایط سخت تاریخی، با شجاعت و ایثار خود برای حفظ حاکمیت و جغرافیای کشور تلاش کردند. همچنین این برنامه به تحلیل و بررسی نقش خانواده‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در هفته دفاع مقدس می‌پردازد.

ویژه برنامه مرز افتخار کاری از گروه ورزش و تفریحات رادیو جوان به تهیه کنندگی حامد مرادیان و عباس پیری و به گویندگی مجید عسگری و به گزارشگری حمید پارسا و زهرا محمودی، از ۳۱ شهریور تا ۶ مهرماه، ساعت ۲۱:۰۰ الی ۲۱:۴۵ روی موج FM ردیف ۸۸ مگاهرتز از شبکه رادیویی جوان تقدیم شنوندگان می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha