اهدای ۶۶ هزارجلد کتاب به کتابخانه‌های فارس تنها در ۴۰ روز

شیراز - ایرنا - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس گفت: در چهل روز گذشته از پویش مردمی اهدای کتاب فارس، ۶۶ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های این استان اهدا شد.

محمدحسین فیروزی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در این مدت ۲هزار و ۴۱۰ نفر در این پویش مردمی مشارکت و به کتابخانه‌های عمومی کتاب اهدا کردند.

وی ادامه داد: ارزش ۶۶ هزارجلد کتاب اهدا شده در این پویش ۳۵ میلیارد ریال است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس با بیان اینکه پویش مردمی نذر کتاب تا هفته کتاب در این استان ادامه دارد، بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان پویش شمار کتاب‌های اهدا شده به ۲ برابر افزایش یابد.

فیروزی گفت: با اهدای این میزان کتاب علاوه بر تقویت منابع کتابخانه‌های عمومی منابع دیگر کتابخانه‌های سطح استان مانند مدارس نیز تقویت می‌شود.

وی افزود: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید این آمادگی وجود دارد تا با استفاده از ظرفیت کتاب‌های اهدایی در پویش نذر کتاب و معرفی مدیریت آموزش و پرورش در مدارس هر نقطه از فارس کتابخانه ایجاد شود یا منابع کتابخانه‌های فعال مدارس تقویت شود.

اهدای ۶۶ هزارجلد کتاب به کتابخانه‌های فارس تنها در ۴۰ روز

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس گفت: براساس برنامه‌ریزی های انجام شده، تا پایان مهر ماه، کتابخانه‌های ۵۰ مدرسه استان تحت پوشش کتاب‌های اهدایی این پویش قرار می‌گیرد.

وی یاد آور شد: اجرایی پویش مردمی نذر کتاب حدود ۱۰ درصد به منابع کتابخانه‌های عمومی فارس اضافه می‌کند.

فیروزی اظهار کرد: از دیگر اهداف اهدای کتاب به کتابخانه‌های‌عمومی از سوی مردم، ایجاد و استمرار ارتباط با این کتابخانه‌ها است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha